کد خبر : 1466445 | 18 مهر 1396 ساعت 16:23 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

بادران صفر خونه به خونه بابل صفر 

لیگ یک/ نکونام و ربیعی امتیازات را تقسیم کردند

دو تیم مدعی بادران و خونه به خونه در جدالی دیدنی که با موقعیت‌های خوبی از سوی دو تیم همراه بود در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

لیگ یک/ نکونام و ربیعی امتیازات را تقسیم کردند

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در ادامه روند موفقیت آمیز تیمش توانست در تهران به یک امتیاز ارزشمند از تقابل با بادران دست یابد تا شرایط برای این تیم در ادامه مسابقات امیدوارکننده‌تر دنبال شود. شاگردان ربیعی که به دنبال یک پیروزی خانگی ارزشمند بودند، بارها دروازه خونه به خونه را تهدید کردند که در یک نوبت نیز ضربه آنها به دیرک دروازه حریف نیز برخورد کرد؛ اما در نهایت نتوانستند به گل برتری دست یابند.


جواد نکونام که با حضور روی نیمکت خونه به خونه توانسته تیمش را از حیث دفاعی به شرایط ایده‌آلی برساند در این بازی نیز با سیستم مدنظر خود توانست زهر حملات شاگردان ربیعی را بگیرد و یکی از برترین خطوط دفاعی لیگ را در گلزنی ناکام بگذارد. سجاد مشکل پور و رضاییان دو بازیکن دو تیم در پایان این دیدار با یکدیگر برخورد فیزیکی و لفظی کوچکی پیدا کردند که با کارت زرد داور نیز مواجه شدند.

بادران با کسب این تساوی 16 امتیازی شد و به طور موقت به صدر جدول رفت و خونه به خونه نیز با 12 امتیاز در انتظار پایان دیگر بازی‌ها و نتیجه‌ آنهاست.

دیدگاه‌ها