کد خبر : 1466449 | 18 مهر 1396 ساعت 16:34 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

صبا 1 شهرداری ماهشهر 1؛

لیگ‌یک/ بازگشت صبا باز هم دقیقه 96!

تیم فوتبال صبا با گل دقیقه 96 جهانگیر عسگری مانع از رقم خوردن دو شکست پیاپی و کسب حداقل امتیاز از دیدار خانگی برابر شهرداری ماهشهر شد.

لیگ‌یک/ بازگشت صبا باز هم دقیقه 96!

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری 9 دیدار در حال پیگیری است و در یکی از این مسابقات تیم صبا در خانه میزبان شهرداری ماهشهر بود. 


این دیدار که پیش از شروع مسابقه به دلیل حضور طلبکاران باشگاه صبا با حاشیه روبرو شده بود و برگزاری آن در هاله ای از ابهام قرار داشت، سرانجام با چند دقیقه تاخیر آغاز شد.


نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در نیمه دوم تیم شهرداری ماهشهر موفق شد خیلی زود در دقیقه 51 با گل فرشید پاداش از میزبان خود پیش بیافتد. فرشید پاداش با به ثمر رساندن این گل 5 گله شد و در صدر جدول گلزنان لیگ یک در کنار روح الله باقری از تیم خونه به خونه قرار گرفت.


اما این پایان کار نبود و شاگردان هومن افاضلی که در آخرین دیدار خانگی خود (هفته ششم) برابر گل گهر نیز در دقایق تلف شده موفق به گلزنی و تساوی شده بودند، باز هم در دقیقه 96 گلزنی کردند و اینبار جهانگیر عسگری بود که شاگردان کوروش موسوی را از کسب سه امتیاز و نزدیک شدن به صدر جدول محروم کرد.


کسب این تساوی باعث شد تا شهرداری ماهشهر که شروعی طوفانی در لیگ داشت، 12 امتیازی شود و کمی از صدر جدول فاصله بگیرد. تیم صبا هم 5 امتیازی شد تا تنها دو تیم ایران جوان بوشهر و راه آهن را پایین تر از خود در جدول 18 تیمی مسابقات ببیند.

دیدگاه‌ها