کد خبر : 1467176 | 21 مهر 1396 ساعت 18:14 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم سوت‌ها روی روح و روان بازیکنانم تاثیر نگذاشت

کرانچار: برای تیم‌های خاص بهتر داوری می‌شود

سرمربی کروات سپاهان که بعد از مدت‌ها ناکامی موفق شد سیاه جامگان را با شکست بدرقه کند با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط این جدال پرداخت.

کرانچار: برای تیم‌های خاص بهتر داوری می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار موفق شد در پایان هفته نهم با برتری دو گله مقابل سیاه جامگان به شرایط تیمش سامان بخشد و از بحران خارج شود. او با حضور در نشست خبری در خصوص این دیدار گفت: به نظر با یک بازی جسورانه مقابل تیم سیاه جامگان توانستیم پیروز شویم. خط دفاعی ما اجازه نداد که حریف خطری را روی دروازه ما ایجاد کند. با توجه به نتایجی که تاکنون در مسابقات لیگ به دست آورده‌ایم در روند بازی، تاخیر ایجاد کردیم تا کنترل بازی را در دست بگیریم.


سوالی در خصوص اینکه چرا مهرداد محمدی در این جدال از سوی کرانچار به کار گرفته نشد با این پاسخ همراه شد: با توجه به نتایجی که در گذشته کسب کرده بودیم، که نتایج خوبی نبود، در تمرینات دقت بیشتری به خرج دادیم تا در طول خطوط تغییراتی را ایجاد کنیم و خوشبختانه امروز این تغییرات مثبت بود. ما نتیجه‌گیری کرده بودیم که در بازی‌های گذشته مهرداد محمدی در سطحی که می‌خواهیم حاضر نشده و امروز از رضا میرزایی استفاده کردیم که خوشبختانه توانست کاری را که می‌خواهیم انجام دهد. همچنین از مروان حسین انتظارات بیشتری داریم؛ اما به این دلیل که تازه به تیم ما اضافه شده باید به او فرصت بدهیم.


کرانچار با اشاره به عملکرد داور این دیدار گفت: من خودم از چنین صحنه‌ای تعجب کردم و تا به حال ندیده بودم که در زمین چمن داور پنالتی بگیرد و کمک‌داور بتواند او را منصرف کند. پنالتی که داور گرفت و بعد از مشورت آن را ضربه دروازه اعلام کرد ۱۰۰ درصد پنالتی بود؛ اما من به بازیکنانم گفته‌ام که فراتر از تصمیمات داور ظاهر شوند و تصمیمات داور روی روح و روان بازیکنانم تاثیر نگذارد که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد و توانستیم در این بازی دو گل بزنیم. در کل امسال داوری‌ها به خصوص برای تیم‌ ما عجیب و غریب بوده است. چرا برخی از تیم‌های خاص، داوری‌شان سطح بالایی دارد؛ اما به تیم‌هایی مثل ما که می‌رسد داوری بعضی از اوقات ضعیف ظاهر کار می‌کند؟

دیدگاه‌ها