کد خبر : 1467263 | 22 مهر 1396 ساعت 08:34 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

خط دفاع؛ دلگرمی استقلالی‌ها در دوران گذار

شاگردان شفر برابر فولاد خوزستان روز بسیار خوبی را در خط دفاعی سپری کردند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار با فولاد خوزستان به عملکرد ضعیف خط خود در حمله ادامه داد. آبی های تهرانی در اولین تجربه حضور در ایران برابر تیم منسجم پورموسوی در دفاع موفق به خلق حتی یک موقعیت خطرناک نشد تا همچنان مشکلات این تیم در گلزنی ادامه داشته باشد.


عدم گلزنی استقلال و البته ناهماهنگی مهاجمان این تیم را نباید بعد از 7 جلسه تمرین به حساب شفر گذاشت و هنوز زمان قضاوت درباره عملکرد شفر فرا نرسیده اما با این وجود عملکرد فوق العاده خط دفاعی آبی ها می تواند مایه دلگرمی هواداران این تیم باشد.

 


خط دفاعی استقلال با حضور دو بازیکن ملی پوش یعنی چشمی و غفوری در کنار حسینی و زکی پور جوان در دیدار با فولاد خوزستان اجازه خلق حتی یک موقعیت را به حریف ندادند تا حسینی بدون واکنش کلین شیت برابر فولاد را جشن بگیرد. فولاد خوزستان در این دیدار حساب ویژه ای روی ضد حملات باز کرده بود و پورموسوی به خوبی می دانست می تواند مانند سال گذشته استقلال را با ضد حملات غافلگیر کند اما خط دفاعی آبی ها بدون حتی یک لغزش اجازه این کار را به زهیوی، افشین و ناصری نداد‌ تا این دیدار بدون گل به پایان برسد.


در روزهایی که استقلال منصوریان در حال تبدیل شدن به استقلال شفر است، این صلابت در خط دفاعی می تواند اتفاقی ویژه برای آبی ها و البته دلگرم کننده باشد.

 

دیدگاه‌ها