کد خبر : 1467268 | 22 مهر 1396 ساعت 08:47 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

تو بهترین مهاجم ایران هستی 

ناصحی: به قاضی می‌‌گویم فدای سرت

رضا ناصحی کاپیتان تیم فوتبال پدیده با کارت زردی که در بازی مقابل ذوب‌آهن از سوی داوری دریافت کرد سه کارته شد و از دیدار هفته آینده تیمش مقابل سپیدرود محروم شد.

ناصحی: به قاضی می‌‌گویم فدای سرت 

ناصحی در خصوص بازی مقابل ذوب‌آهن به ورزش سه می‌ گوید: پدیده در 10، 15 دقیقه ابتدایی به دلیل وقفه ای که ایجاد شده بود و دوری از مسابقات از تمرکز لازم برخوردار نبود و بازی را در همان 20 دقیقه ابتدایی به حریف واگذار کردیم. در ادامه نقطه عطف پدیده برگشت خوب و مناسبش به مسابقه بود که با انجام بازی خوب توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر دهیم. 


او در رابطه با کارت زردی که از داوری این مسابقه گرفت و محرومیتش در بازی هفته آینده گفت:  نمی‌ خواهم درباره داوری صحبت کنم و به نظرم هم نباید سمت داور می‌ رفتم و درباره آن خطا به او توضیح می‌ دادم! کارت زردهای بیشماری داور در این بازی پدیده را برای دیدار هفته آینده اش دچار مشکل خواهد کرد اما مطمئنم بچه ها در بازی مقابل سپیدرود هم به مانند این مسابقه با جان و دل پا به میدان می‌ گذارند تا پدیده سیر صعودی اش را ادامه دهد.


ناصحی در مورد بازی پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) اضافه کرد: ما عادت کردیم در شهر خودمان خودزنی کنیم.  نمی‌ دانم چرا حالا که پدیده در حال رشد و ترقی است باز سنگ اندازی می‌ کنند و فکری به حال برگزاری رقابت هایمان در ورزشگاه امام رضا(ع)  نمی‌ شود. مسئولین مشهدی باور کنند اگر مسابقه مان با ذوب‌آهن در ورزشگاه داخل شهر برگزار می‌ شد 4 برابر آن جمعیتی که به ثامن آمده بودند به استادیوم می‌ آمدند. هواداران با وجود دوری مسیر  هوای سرد باز هم دلشان نیامده بود تیم شهرشان را حمایت نکنند، چطور مسئولین دلشان می‌ آید که هواداران تیم فوتبال شهرشان را حمایت نکنند. امیدوارم به زودی تصمیم درستی برای این موضوع اتخاذ گردد تا پدیده هم به مانند سایر رقبای بالای جدولی اش تماشاگر و هوادار داشته باشد. 


کاپیتان پدیده درباره گل نشدن پنالتی محمد قاضی می‌ گوید: به محمد قاضی می‌ گویم که فدای سرت که پنالتی ات گل نشد، تو بهترین مهاجم ایران هستی و اگر 10 پنالتی دیگر را هم خراب کنی هیچ چیزی از ارزش هایت کم نخواهد کرد و همیشه بزرگ خواهی ماند. او بازیکن خوب پدیده است و همیشه به عنوان بزرگتر کنار ما خواهد ماند و همه برای محمد قاضی احترام خاصی قائل هستند. او در صدرجدول گلزنان لیگ‌برتر حضور دارد و این اتفاق نباید باعث ناراحتی اش شود مطمئنا همه تیم او را حمایت خواهند کرد و هیچ گلایه ای از این بابت ندارند و نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها