کد خبر : 1467512 | 23 مهر 1396 ساعت 09:53 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو: رونالدو همیشه به موقع گلزنی می‌کند

مارسلو، مدافع رئال مادرید به تمجید از رونالدو پرداخت و مدعی شد که هرگاه که رئال نیاز داشته باشد، ستاره پرتغالی گلزنی می‌کند.

مارسلو: رونالدو همیشه به موقع گلزنی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال روز گذشته به مصاف ختافه رفت و دیدار سختی را با پیروزی به پایان رساند. آنها در نیمه اول موفق شدند توسط بنزما به گل برسند ولی کار توسط خورخه مولینا به تساوی کشیده شد. در ادامه و در حالی که به نظر می‌رسید رئال در گلزنی به مشکل خورده، رونالدو موفق شد گل پیروزی بخش را در دقیقه 85 به ثمر برساند. این اولین گل ستاره پرتغالی در لالیگا امسال بود و مارسلو به تمجید از او پرداخت.

 

1247144

 

 

او گفت:" ما می‌دانیم که رونالدو چه چیزهایی به مادرید اضافه می‌کند. او شایسته تعریف و تمجید فراوان به خاطر دستاوردهایش در رئال است و این را هم می‌دانیم که وقتی باید خودش را نشان دهد، این کار را انجام می‌دهد. در فوتبال این اتفاق می‌افتد، نمی‌توان گفت چرا. ما سعی می‌کنیم در هر بازی پیشرفت کنیم و فاصله مان با تیم اول جدول را کاهش دهیم."

 

مارسلو ادامه داد:" بازی در آلفونسو پرز کار دشواری است، همه برای بازی کردن مقابل مادرید انگیزه ای دو برابر دارند. ما یک گل دریافت کردیم، نمی‌دانم آفساید بود یا نه ولی این موضوع من را ناراحت نمی‌کند. ما کارمان را انجام دادیم و توانستیم بازی را مدیریت کرده و در نهایت پیروز شویم."

دیدگاه‌ها