کد خبر : 1467974 | 25 مهر 1396 ساعت 10:36 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

من با مربیان تیم سابقم تقابلی ندارم

ظریف: چه کسی گفته سرمایه شکست ناپذیر است؟

لیبروی تیم والیبال پیکان گفت: با اینکه در ۲ هفته اول لیگ برتر شکست خوردیم؛ اما هیچ فشاری از سوی کادرفنی و مدیریت باشگاه روی بازیکنان نیست.

ظریف: چه کسی گفته سرمایه شکست ناپذیر است؟

به گزارش "ورزش سه"،‌ لیبروی ۳۴ ساله که سابقه زیادی هم در رده ملی دارد، بعد از ۲ سال حضور در ترکیب بانک سرمایه برای لیگ ۹۶ به ترکیب پیکان اضافه شده است.


فرهاد ظریف که بعد از جدایی از سرمایه گلایه های زیادی از کادرفنی این تیم داشت، فردا در ترکیب تیم پیکان باید در چارچوب هفته سوم لیگ برتر والیبال مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.


به همین بهانه با لیبروی تیم والیبال پیکان دقایقی همکلام شدیم. در ادامه مشروح صحبت های فرهاد ظریف در گفت و گو با "ورزش سه" را می خوانید.


جدال سرمایه و پیکان جذاب است


رویارویی پیکان و بانک سرمایه در ۲ سال اخیر حساس ترین بازی لیگ والیبال بوده است. این ۲ تیم در فینال با هم روبرو شدند و جزو بهترین تیم های ایران بوده اند. بازی فردا برای ما سرنوشت ساز خواهد بود و می توانیم با یک برد خوب از شرایطی که در آن قرار گرفتیم، بیرون بیاییم. امیدوارم به هدفمان برسیم.


برای قضاوت درباره پیکان زود است


اول فصل هستیم و تیم ها دچار فراز و نشیب می شوند. ما هم فصل را خوب شروع نکردیم؛ اما دلیلی نمی شود که بخواهیم درباره پیکان به این زودی قضاوت کنیم. از نظر من معیار ارزیابی تیم ها باید نتیجه آخر فصل باشد. پیکان این فصل ۴ تغییر در ترکیب اصلی خودش داشته و زمانبر است که بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.


فشاری روی بازیکنان نیست


با اینکه در ۲ هفته اول لیگ برتر شکست خوردیم؛ اما هیچ فشاری از سوی کادرفنی و مدیریت باشگاه روی بازیکنان نیست. ما به مرور روند رو به رشد خود را پیدا می کنیم و می توانیم در یک مسیر درست قرار بگیریم.


چه کسی گفته سرمایه شکست ناپذیر است؟


حتی بهترین تیم های دنیا هم نمی توانند بگویند شکست ناپذیر هستند. ممکن است یک روز بهترین تیم هم بازی ضعیفی ارائه کند. اگر قرار بود هر تیمی بازیکنان بهتری دارد، قهرمان شود که اصلا مسابقه ای برگزار نمی شود و از اول رقابت ها جام قهرمانی را به تیم بانک سرمایه می دادند.


من به مربیان حریف کاری ندارم


من در ابتدای فصل از بانک سرمایه جدا شدم؛ اما بازی فردا برایم حساسیت خاصی ندارد. برخی می گویند با کارخانه، سرمربی حریف تقابل دارم؛ اما اینطور نیست. مگر من با مربیان تیم مقابل بازی دارم؟ به هیچ کسی بی احترامی نکردم و فردا هم بازی خودم را انجام می دهم. به هر حال شرایط باشگاهها هر سال تغییر می کند و اینجا هم ایران است و باید خودمان را با شرایط وفق دهیم. بدون شک دوست دارم مثل سایر بازیکنان پیکان فردا بانک سرمایه را شکست دهیم.


جدایی غلامی شبیه ماجرای من نبود


درباره عادل غلامی و ماجرایی که برایش در تیم ملی رخ داد، قبلا صحبت کردم. با این حال معتقدم ماجرای او هیچ ربطی به جدایی من از تیم ملی نداشت. آن موقع فقط برای من شایعه درست کردند که با مربیان درگیر شدم؛ اما همه می دانستند که اینطور نبود.

دیدگاه‌ها