کد خبر : 1468166 | 26 مهر 1396 ساعت 01:23 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: در ومبلی جبران خواهیم کرد

رئال مادرید امشب در برنابئو نتوانست از پس تاتنهام بر بیاید و به تساوی 1-1 رضایت داد.

زیدان: در ومبلی جبران خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، با این نتیجه رئال تیم دوم جدول باقی ماند و برای سرگروهی باید دو هفته بعد در ورزشگاه ومبلی تاتنهام را شکست دهد.

 

 

1247825

 

 

زیدان در پایان بازی گفت: «از نتیجه راضی هستم البته ما همیشه برای پیروزی می جنگیم. فرصت زدن گل های بیشتر را داشتیم و تاتنهام هم به مانند ما می توانست به گل هایی دیگر برسد.

یک ضربه رونالدو هم با بدشانسی به تیر برخورد کرد و فکر می کنم گلرهای هر دو تیم نیز شب خوب شان بود. تاتنهام خیلی خوب بازی کرد و به نتیجه دلخواهش هم رسید. این نتیجه چندان هم غیرطبیعی نیست؛ ولی این فرصت را داریم تا در ومبلی با شکست تاتنهام جبران کنیم.»

 

زیزو ادامه داد: «زمانی گل خوردیم که برتر از تاتنهام بودیم و برای دقایقی از لحاظ روحی روی ما تاثیر منفی گذاشت. پذیرش آن گل برای بازیکنان کمی دشوار بود. چیز خاصی اتفاق نیفتاده و باید به بازی بعدی فکر کنیم. در ومبلی می توانیم تساوی امشب را جبران کنیم.»

 

تعویض ها: «استفاده از سه تعویض اجباری نیست و اگر نیاز باشد این کار را انجام می دهم. امشب ترجیح دادم آسنسیو را به جای بنزمای خسته وارد زمین کنم و لوکاس را برای باز کردن لایه های دفاعی تاتنهام به میدان فرستادم. نیاز به یک تعویض دیگر را حس نکردم.»

 

دیدگاه‌ها