کد خبر : 1468463 | 27 مهر 1396 ساعت 12:20 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

شروع دوباره مرزبان در مشهد مقابل آبادانی‌ها

علیرضا مرزبان سرمربی سابق تیم‌های خونه به خونه و پدیده و جانشین اکبر میثاقیان اولین دیدار خود در لیگ برتر را مقابل نفت آبادان برگزار خواهد کرد.

شروع دوباره مرزبان در مشهد مقابل آبادانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مرزبان که بعد از شکست نه چندان غیرقابل پیش بینی تیم سیاه جامگان در دیدار مقابل سپاهان در اصفهان جای اکبر میثاقیان را گرفته است، امروز در شرایطی پای به این دیدار خانگی می‌گذارد که اولین سرمربیگری خود را نیز در شهر مشهد تجربه کرده است.


 مرزبان با سابقه دستیاری موفق با زلاتکو کرانچار و اکبر میثاقیان، جای این مربی را  در پدیده گرفت و یکسال بعد به پیکان رفت و بعد از صعود این تیم به لیگ برتر به خونه‌به‌خونه بابل پیوست و حالا تیم سیاه‌جامگان چهارمین تجربه سرمربیگری مرزبان محسوب می‌شود که در سه تیم از ۴ تیم او نقش اکبر میثاقیان به طرز غیرقابل انکاری به چشم می‌آید.


مرزبان که در بدو کار رضا عنایتی را به عنوان دستیار استخدام کرده تا از محبوبیت و کارآیی او سود ببرد، امروز علاقمند است با یک استارت رویایی در اولین گام، اولین برد را به دست بیاورد؛ اگرچه تیم مقابل نفت آبادان بعد از پیروزی مقابل نفت تهران در مسیر خودیابی است و حریف سختی محسوب می‌شود، به خصوص اینکه فراز کمالوند با سابقه طولانی در مشهد اشراف کاملی به شرایط این شهر دارد.

دیدگاه‌ها