کد خبر : 1468495 | 27 مهر 1396 ساعت 14:25 | 220K بازدید | 0 دیدگاه

راز پنهان در جوراب EL DIOS

داروخانه در جوراب لیونل مسی! (عکس)

دقیقه 10 دیدار شب گذشته بارسلونا و المپیاکوس اتفاق جالبی رخ داد.

داروخانه در جوراب لیونل مسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسی شب گذشته توانست یکی از سه گل بارسا را به المپیاکوس بزند؛ ولی نکته قابل توجه در مورد او فقط به این گل بر نمی گردد.

دقایق ابتدایی بازی بود که مسی پس از خطایی که در مرکز زمین رویش صورت گرفت بلند شد و از جوراب پای چپ خود چیزی بیرون آورد و خورد. دوربین ها این صحنه را شکار کردند؛ ولی مشخص نبود که مسی دقیقا چه چیزی در جوراب و بالای ساق بند خود پنهان کرده بود.

 

 

1248205

 

 

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، مسی قرص گلوکز را در جوراب خود مخفی کرده بود و طبق توصیه پزشک بارسا قبل از دقیقه 15 که عضلات در وضعیت حساس تر و شکننده تری از لحاظ مصدومیت قرار دارند، او باید آن را مصرف می کرد.

 

 

1248206

 

 

البته این اولین بار نیست که مسی از قرص گلوکز در هنگام بازی استفاده می کند. ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی در پاسخ به سوالی در همین مورد گفت:« نمی دانم مسی دقیقا از چه چیزی استفاده کرد؛ ولی اگر او یک قرص گلوکز خورد و یک گل زد، امیدوارم در بازی های بعدی یک قرص اضافی هم با خود همراه داشته باشد.»

 

گلوکزآمین نوعی مکمل است که در ترمیم غضروف‌های آسیب دیده کمک شایانی می کند. گلوکزآمین را به عبارتی پدر بزرگ مکمل‌های غذایی ضروری برای مفاصل بدن می نامند.

این ماده در اثر ضدالتهابی مستقیم کمی دارد و هیچ گونه خاصیت فوری ضد درد ندارد و فقط به ترمیم و بازسازی غضروف مفاصل بدن کمک می کند.

 

دیدگاه‌ها