کد خبر : 1468533 | 27 مهر 1396 ساعت 16:53 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

مربی رم: حق ما مقابل چلسی برد بود

آاس رم شب گذشته در اسمفورد بریج نمایشی شجاعانه مقابل چلسی ارائه داد و حتی مقطعی تیم پیروز میدان نیز بود.

مربی رم: حق ما مقابل چلسی برد بود

به‌ گزارش "ورزش سه"، رم در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی بود که این دیدار با تساوی 3-3 به پایان رسید. این درحالی بود که رم ابتدا با دو گل از حریف خود عقب افتاده بود. دی فرانچسکو به نظر می‌رسد که از تساوی ارزشمند در خانه رم راضی نیست و تیمش را شایسته پیروزی می‌داند.

 

 

1248087

 

 

سرمربی رم در نشست خبری بعد از بازی گفت:« در لیگ قهرمانان اروپا و در رقابت‌های سری A سخت در حال‌ جنگیدن هستیم و می‌خواهیم  نتایج خوبی به دست آوریم. به توانایی تیم خود ایمان دارم. برابر چلسی بسیار خوب بازی کردیم و باید پیروز می‌شدیم. بیشتر از 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم.»

 

او ادامه‌ داد:« اعتماد زیادی به خود داریم و این اعتماد دروغین نیست. اگر با همین سبک بازی برابر حریفان خود ظاهر شویم می‌توانیم دست به کارهای بزرگ بزنیم. ما نشان دادیم که می‌توانیم نتایج خوبی حتی در خانه حریفان بزرگ هم کسب کنیم. در دیدار برابر چلسی شایسته بیشتر از یک امتیاز بودیم. باید سه امتیاز را کسب می‌کردیم. چند اشتباه بد باعث شد از رسیدن به سه امتیاز بازبمانیم.»

 

دی فرانچسکو درباره ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی تیمش گفت‌:« ژکو مهاجم باهوشی است و گل‌های خاصی به ثمر می‌رساند. او به خوبی روی مهاجمان حریف فشار می‌آورد و بازیکن تاثیرگذاری برای رم است.»

دیدگاه‌ها