کد خبر : 1468539 | 27 مهر 1396 ساعت 17:21 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

3 امتیاز حق بچه های ما بود

گل محمدی: فرزین بی تمرکز بود و بد گل خورد

یحیی گل محمدی بعد از شکست ناسزاوارانه مقابل پیکان در نشست مطبوعاتی برد دراین مسابقه را حق تیم خود دانست.

گل محمدی: فرزین بی تمرکز بود و بد گل خورد

به گزارش "ورزش سه"، گل محمدی که تیمش در بازی امروز نمایش خوبی ارائه داد و مغلوب بی تجربگی دو بازیکن جوانش شد، در این باره در نشست مطبوعاتی مسابقه با خبرنگاران صحبت کرد و البته از کمبود بازیکن در تیمش نالید: 


3 امتیاز حق ما بود
بازی را نباید می باختیم، با فوتبالی که بازی کردیم به اعتقادم 3 امتیاز حق بچه های ما بود، حق که می گویم به این دلیل است که بازی خوبی را ارائه کردند و می توانستیم بازی را ببریم و 3 امتیاز بازی را بگیریم. بچه های ما امروز خیلی تلاش کردند اگرچه موقعیت هایی را هم خراب کردند.


اشتباهات تاثیرگذاری داشتیم
از فرصت هایی که به دست آوردیم استفاده نکردیم و اشتباهات تاثیرگذار بدی داشتیم که متاسفانه همه آنها برای حریف یک موقعیت گل شد و مستحق این باخت نبودیم و حداقل باید این بازی مساوی می شد.


گل بدی که گروسیان خورد 
فرزین در این مدت پیشرفت خوبی داشته و در دو، سه دیدار اخیر بازی خوبی داشت، روی صحنه گل اول هم کمی بی تمرکز بود و گل خورد. خوردن گل های بد باعث می شود تمرکز تیم به هم بریزد و نتیجه اینطور رقم بخورد.


باید این روزها را پشت سر بگذاریم
امسال این اتفاقات و کمبود بازیکن برای ما رخ داده و باید مسیری که می رویم را پشت سر بگذاریم. 

اعتراض به محرومیت دیرهنگام کیانی
خیلی دیر به ما اعلام شد که نمی توانیم از مهدی کیانی استفاده کنیم و روی این موضوع حساب باز کرده بودیم و باید این دو ماه محرومیت او را هم با جایگزینی بازیکن پشت سر بگذاریم و کار تراکتور سخت تر شده است، ما همین طوری بازیکن کم داشتیم و با این اتفاق یک بازیکن موثر دیگرمان را نداریم و مصدومانمان هم که چند هفته دیگر به جمع تراکتور اضافه خواهند شد و باید این روند را پیش ببریم تا ببینم چه می شود.

دیدگاه‌ها