کد خبر : 1468774 | 28 مهر 1396 ساعت 19:06 | 79.5K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارنظر مالک نساجی پس از دیدار جام حذفی:

استقلال در آینده مشکلات بیشتری خواهد داشت

مالک باشگاه نساجی قائمشهر می گوید سه روز پیش در کرمان برابر مس بازی سنگینی داشتیم؛ اما امروز برای ما دیدار جام حذفی برابر استقلال را گذاشتند.

استقلال در آینده مشکلات بیشتری خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد صنیعی فر، مالک باشگاه نساجی قائمشهر پس از پایان دیدار این تیم برابر استقلال برابر خبرنگاران به صحبت پرداخت. او درباره بازی گفت: تیم ما بسیار خوب کار کرد. در نیمه دوم عالی بودیم و در مجموع باید بگویم بازیکنان ما بیش از انتظار ظاهر شدند.


او ادامه داد: به نظر من کارشناسان داوری باید قضاوت این بازی را بررسی کنند. البته بنده خیلی اهل انتقاد نیستم؛ اما وقتی یک تیم شهرستانی می آید این گونه بازی می کند و برای پیروز شدن تمام تلاش خود را به کار می بندد، باید مساعدت بیشتری کنند. این تیم لیگ یکی و نیمه حرفه ای است و سه روز پیش بازی سنگینی در لیگ دسته اول برابر مس کرمان داشتیم؛ امروز این بازی را برای ما گذاشتند.


مالک نساجی در ادامه گفت: امیدوارم استقلالی ها بتوانند مدیریت خوبی بر کارهای خود داشته باشند و تیمشان موفق شود، چون به این ترتیب آنها در آینده به مشکلات بیشتری برخورد می کند.


صنیعی فر درباره صعود تیمش به لیگ برتر گفت: در رابطه با صعود تیم ما، اگر دیگران نظر بدهند، بهتر است. ما مربی و کادر فنی بسیار خوبی داریم و هواداران مان هم نشان دادند از بهترین های ایران هستند، با این فاکتورها اگر کمی تجربه به بازیکنان ما اضافه شود می توانیم لیگ برتری شویم.

دیدگاه‌ها