کد خبر : 1468867 | 29 مهر 1396 ساعت 10:09 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

سیاووش شماره دو استقلال، باز هم از شیراز

اسماعیلی با تغییر پست به مهاجم سایه عملکردی مشابه همشهری سابق خود برجای گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، تغییر پست فرشید اسماعیلی با تصمیم شفر باعث شد تا این بازیکن بعد از 10 دیدار، اولین درخشش خود در فصل جدید را ثبت کند. اسماعیلی در نیمه اول دیدار با نساجی پرکار ترین بازیکن زمین بود؛ این مهاجم شیرازی نقش پر رنگی در پرس تیمی آبی ها داشت و نزدیک به 5 مرتبه در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما تنها یک گل به ثمر رساند.


فرشید اسماعیلی در ترکیب جدید آبی ها در پستی به میدان رفت که در اواسط دهه هشتاد سیاووش اکبرپور با درخشش در آن تبدیل به یکی از بازیکنان محبوب استقلال شد و البته توانست آقای گل های زیادی را در کنار خود بسازد. اکبرپور با دوندگی زیاد برای بازپس گیری توپ و بازی بدون توپ مناسب نقش پر رنگی در موفقیت های استقلال در دهه هشتاد داشت و حالا یک بازیکن شیرازی دیگر در بازگشت استقلال به ترکیب دو مهاجم، نقش اکبرپور را بر عهده گرفته است.


هافبک جوان آبی ها برای درخشش در این پست باید از لحاظ بدنی بیش از گذشته خود را تقویت کند تا توان 90 دقیقه حضور در زمین مسابقه را داشته باشد. همچنین استفاده بهتر از فرصت های گلزنی، دیگر خصوصیتی است که اسماعیلی برای درخشش در پست جدید به آن نیاز دارد. اسماعیلی اگر در نیمه اول دیدار با نساجی قدردان موقعیت های گلزنی بود، آبی پوشان می توانستند در نیمه اول با نتیجه قاطعانه ای زمین مسابقه را ترک کنند.


عکس امیرحسین خیرخواه

 

 

 

دیدگاه‌ها