کد خبر : 1468868 | 29 مهر 1396 ساعت 11:05 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

هاینکس: فقط تا تابستان در بایرن هستم

یوپ هاینکس، سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ اعلام کرد تنها تا پایان فصل با باواریایی‌ها همکاری می‌کند.

هاینکس: فقط تا تابستان در بایرن هستم

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت یوپ هاینکس به بایرن با دو برد از دو بازی همراه شد. همین هم باعث شده تا برخی گمانه‌زنی‌ها درباره طولانی شدن این بازگشت بر خلاف تصمیم و اعلام اولیه انجام شود. با این حال، هاینکس هرگز قصد ندارد زمان بازگشتش به فوتبال را طولانی کند.


او گفت: «وقتی می‌گویم، تا تابستان مربی موقت هستم، یعنی همین. به طور عادی یک مربی در سن و سال من چنین وظیفه دشواری را نمی‌پذیرد. این بسیار روشن است که توافق ما تا تابستان صورت گرفته است و نه چیز دیگر.» این مربی 72 ساله همچنین گفت، در این باره دیگر حرفی نخواهد زد.


هاینکس پیش از بازی عصر شنبه برابر هامبورگ هم گفت، ذهنش درگیر تیم است تا پس از شروع خوبی که با او داشت، همچنان به همین روند ادامه دهد. بایرن بعد از هامبورگ باید در جام حذفی آلمان با لایپزیش رو‌به‌رو شود: «ما بیرون از خانه هم باید عملکردمان در بازی‌‌های خانگی را تثبیت کنیم. مهم آن است که تیم هرگز راضی نشود و عقب ننشیند. اکنون باید نشان دهیم، کجا ایستاده‌ایم.»

 

 

1248108

 

بایرن دو هفته بسیار مهم را پیش رو دارد. دو بازی با لایپزیش، بازی برگشت برابر سلتیک گلاسکو در لیگ قهرمانان اروپا و سرانجام بازی حساس برابر بروسیا دورتموند؛ همگی در دو هفته آتی پیش روی باواریایی‌ها هستند. «شروع خوب بود؛ ولی با هیجان‌زده شدن مخالفم. به بازیکنان هم گفته‌ام که چگونه باید بهتر شویم.»


او در پاسخ به پرسشی درباره استفاده از سیستم چرخشی بازیکنان هم گفت: همه بازیکنان فرصت بازی را پیدا خواهند کرد؛ ولی ما در درجه نخست باید موفقیت را به دست بیاوریم. از همین رو من تیمی را روانه زمین می‌کنم که موفقیت و برد را تا بیشترین اندازه ممکن تضمین کند. من تصورات روشنی دارم؛ ولی دوست دارم از بازیکنان هم واکنش مناسب را دریافت کنم.


همه بازیکنان ملی‌پوش هستند و همگی از نظر من بازیکنان ثابت و اصلی. همه آنها همین رفتار و برخورد را از من شاهد خواهند بود. با بازیکنان حرف می‌زنم تا نارضایتی در کار نباشد.»

دیدگاه‌ها