کد خبر : 1469748 | 02 آبان 1396 ساعت 23:07 | 17.3K بازدید | 2 دیدگاه

اینتر 3 - 2 سمپدوریا؛ صدرنشینی موقت با دبل ایکاردی

اینتر موفق شد در شبی که 3 بار دیرک دروازه سمپدوریا را به لرزه درآورد، 2-3 این تیم را مغلوب کرده تا موقتا صدرنشین شود.

اینتر  3 - 2 سمپدوریا؛ صدرنشینی موقت با دبل ایکاردی

 

بازی با برتری اینتر آغاز شد و این تیم می توانست در همان دقایق ابتدایی با نفوذ پریشیچ به گل برسد؛ اما گلر سمپدوریا مانع شد.

 

اما حملات پر دامنه اینتر ادامه یافت و این تیم در دقیقه 17 به گل اول رسید. با ارسال کرنر، اشکرینار در دهانه دروازه صاحب فرصت شد و موفق شد گل اول اینتر را وارد دروازه تیم سابقش کند.

 

 

1249430

 

 

دقایقی بعد پریشیچ فرصت داشت روی دفع اشتباه سنگربان حریف از میانه میدان دروازه سمپدوریا را باز کند؛ اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 32 اینتر به گل دوم رسید. با ارسال کاندورا، ایکاردی موفق شد با یک ضربه والی از گوشه محوطه، اینتر را با گل دوم پیش اندازد.

 

 

1249429

 

 

در دقیقه 35 ناگاتومو با ضربه ای دیدنی دروازه سمپدوریا را تهدید کرد که ضربه او توسط پوگینی دفع شد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول ضربه سر ایکاردی به دیرک دروازه سمپدوریا برخورد کرد تا اینتر با همان 2 گل برتری راهی رختکن شود.

 

45 دقیقه دوم نیز با برتری اینتر آغاز شد و این تیم در همان ابتدا به گل سوم رسید. با ارسال پریشیچ، ایکاردی در دهانه دروازه موفق به گلزنی شد تا اینتر با 3 گل از حریف پیش افتد.

 

در دقیقه 59 نراتزوری در آستانه زدن گل چهارم بود؛ اما ضربه محکم پریشیچ روی پاس ایکاردی به دیرک افقی دروازه سمپدوریا برخورد کرد.

 

در دقیقه 63 سمپدوریا موفق شد با ضربه کوانسکی در زاویه ای بسته و روی تعلل مدافعان و هندانوویچ، یکی از گلهای خورده را جبران کند.

 

در دقیقه 73 کاندروا نیز می توانست زننده یکی از گلهای اینتر باشد؛ اما ضربه او از حناح راست با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 85 سمپدوریا موفق شد با ارسال از سمت راست و ضربه سر دقیق کوالیارلا به گل دوم دست پیدا کند؛ اما در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا اینتر 2-3 حریف خود را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها