کد خبر : 1469850 | 03 آبان 1396 ساعت 13:33 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

سرک کشیدن در زندگی شخصی اصلا کار درستی نیست؛

رضائی: هواداران باید شرایط دربی را آرام‎‌تر کنند

مهاجم سابق پرسپولیس اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس را حواشی بازی هایی می داند که می خواهد این تیم را وارد حاشیه کند.

رضائی: هواداران باید شرایط دربی را آرام‎‌تر کنند

غلامرضا رضایی بازیکن سابق پرسپولیس که تجربه حضور در چند دربی را دارد، در خصوص این دیدار و ارزیابی اش از شرایط دو تیم به "ورزش سه" گفت: پرسپولیس در لیگ با توجه به بازی های خوبی که انجام می دهد و مدیریت خوبی که داشته، مطمئنا شانس اول قهرمانی است. البته بعد از حذف شدن از جام باشگاه های آسیا شرایط برای این تیم به هم ریخته ولی با تلاش بچه ها و هوش کادر فنی یک برد خوب در جام حذفی به دست آوردند. به نظرم دربی با توجه به سابقه ای که از خود نشان داده اصلا ربطی به شرایط جدول ندارد و نمی شود تیمی را از قبل برنده یا بازنده اعلام کرد. هر تیمی تمرکز بالاتری داشته باشد و اشتباه کمتری انجام دهد، می تواند برنده دربی باشد. در مجموع با توجه به شرایط شانس پرسپولیس را برای برد بیشتر می دانم.


رضایی در مورد جو دربی عنوان کرد: جو سنگینی در این مسابقه وجود دارد، به خصوص برای کسانی که تجربه کمی دارند، این شرایط سختی بازی را دو چندان می کند. تمام هواداران با عشقی که به تیم دارند، دوست دارند بازی را ببرند و بازیکنان تحت فشار قرار می گیرند؛ اگر هواداران دو تیم از نظر روحی شرایطی را فراهم کنند که بازیکنان شرایط آرام تری داشته باشند، مطمئنا کیفیت کار دو چندان می شود و بازی زیباتری هم می بینیم.


مهاجم سابق پرسپولیس که چند روز بعد از باخت در یکی از دربی هایی که حضور داشت، با برخورد نامناسب لیدرهای باشگاه روبرو شده بود، در این خصوص اظهار داشت: این اتفاق چند روز بعد از بازی رخ داد. متاسفانه فرهنگ غلطی است که جا افتاده. بازی که تمام می شود، همه چیز تمام است. مگر در کشور ما همه چیز با برنامه ریزی و مدیریت صحیح پیش می رود که از بازیکنان توقع داشته باشیم در هر شرایطی بهترین عملکرد را داشته باشند. به هر حال بدن است و ممکن است به هر دلیلی نتواند ریکاوری مناسب را داشته باشد و بازیکن با آمادگی کامل به مسابقه وارد نشود. این فرهنگ غلطی است که متاسفانه به نظرم با هدف و برنامه ریزی انجام می شود.


رضایی در مورد تساوی های زیادی که در زمان حضور او رخ می داد و دلیل آن افزود: همه ی آن تساوی ها به خاطر فشار بالای بازی بود. ضمن اینکه ما درگیر مسابقات مختلفی نظیر جام حذفی و مسابقات آسیایی بودیم و امکانات مناسبی هم برای ریکاوری نداشتیم.

بازیکن فصل گذشته سایپا در خصوص عکس هایی که از بازیکنان منتشر شده و نظرش در خصوص این حواشی و درستی یا نادرستی آن می گوید: من اصلا متوجه این قضیه نشدم و از دوستانم در این مورد شنیدم، ولی در مجموع شخصا در زندگی خصوصی کسی دخالت نمی کنم. هر کس زندگی شخصی اش به خودش مربوط است. البته همانطور که شما گفتید بازیکنان به باشگاه هایی که در آن بازی می کنند هم تعهد دارند ولی اول به خودشان تعهد دارند و هر اشتباهی بکنند، اولین نفر خود آن شخص است که ضربه می خورد، اما سرک کشیدن در زندگی شخصی اصلا درست نیست. به نظرم این حواشی بازی هایی است که می خواهند پرسپولیس را به هر طریقی وارد حاشیه کنند. بازیکنان باید باهوش باشند، چون ما این دوران ها را گذراندیم و می دانیم چه اتفاقی می افتد. آن ها از بیرون خبر ندارند. این چیزی است که در تمام دنیا اتفاق می افتد و وقتی تیمی نتیجه می گیرد، خیلی ها تلاش می کنند که نگذارند.


رضایی در مورد اینکه چه بازیکنانی می توانند در این دیدار بهترین عملکرد را داشته باشند، بیان کرد: به نظرم هر بازیکنی بتواند راحت فوتبال بازی کند و به حساسیت ها فکر نکند، می تواند عملکرد خوبی داشته باشد و این به نظرم مهم ترین مسئولیت سرمربیان دو تیم است.


مهاجم سابق پرسپولیس در پایان در مورد بهترین و بدترین خاطره هایش از دربی عنوان کرد: بهترین خاطره ام همان پیروزی 3 بر 2 است که ایمون زائد هت تریک کرد؛ اتفاق عجیبی بود که باعث شد یک روز خوب برای هواداران رقم بخورد. بدترین هم دیداری بود که 3 بر صفر در جام حذفی باختیم.

دیدگاه‌ها