کد خبر : 1469889 | 03 آبان 1396 ساعت 16:44 | 90.7K بازدید | 0 دیدگاه

هر 4 بازی " 4 معروف" در ترکیب استقلال بودم؛

حسینی: خودم هم نمی‌دانم آبی هستم یا قرمز!

میثم حسینی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس می گوید که دربی راحت ترین مسابقه ای است که در آن بازی کرده است.

حسینی: خودم هم نمی‌دانم آبی هستم یا قرمز!

به گزارش "ورزش سه"، میثم حسینی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس سابقه 9 بار حضور در دربی پایتخت را دارد؛ بازیکنی که 5 بار با پیراهن استقلال و 4 بار هم با پیراهن پرسپولیس حضور در این مسابقه را تجربه کرده است.


این بازیکن که اکنون پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت آماده بازگشت به فوتبال شده، در مورد این مسابقه به "ورزش سه" می گوید: اولین دربی ای که من در آن بازی کردم سال 91 بود و یکی از بچه های تدراکات تیم که سابقه زیادی هم در استقلال دارد گفت که این بازی یکی از آسان ترین بازی های لیگ است و مطمئن باش بهترین بازی ات را می کنی. آن موقع چون تجربه نداشتم، گفتم شاید به خاطر روحیه دادن به من این حرف را می زند؛ اما وقتی اولین بازی را انجام دادم، ایمان آوردم که دربی راحت ترین بازی لیگ است. چون در این بازی همه با تمام وجود بازی می کنند و اصولا وقتی چیزی را جدی می گیری قضیه راحت تر می شود.


وی ادامه می دهد: من مخالف این هستم که می گویند دربی بازیکن دربی باز می خواهد. دربی شرایط خاصی دارد که بازیکن باتجربه از تجربیاتش استفاده می کند و بازیکن جوان هم سعی می کند با دوندگی زیاد زحمت بکشد تا بیشتر دیده شود و بازی اش به چشم بیاید. وقتی در پرسپولیس بودم در یک بازی مهدی طارمی زمانی که به بازی آمد روند بازی کامل تغییر کرد و در پایان ما با دو گل محمد نوری و امید عالیشاه بازی را بردیم. این را به خاطر این گفتم که طارمی اصلا تجربه ای نداشت و کسی که فوتبال را بلد باشد دربی یا غیر دربی برایش هیچ فرقی نمی کند.
حسینی در مورد پیش بینی اش از نتیجه دربی 85 عنوان کرد: شرایط دربی اصلا مشخص نیست؛ ولی در چند دربی گذشته بازی کسل کننده نبوده. هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و نباید برای پیش بینی بازی به جدول نگاه کرد، اما فکر می کنم شانس پیروزی پرسپولیس با توجه به بازیکنانی که دارد و فوتبالی که ارائه می دهد، بیشتر است.


مدافع سابق سرخابی ها در مورد اینکه فکر می کند از هر دو تیم چه بازیکنانی می توانند تاثیرگذار باشند، عنوان کرد: فکر می کنم اگر فرشاد بود می توانست با پاس های خوبش منشا که مهاجم زهرداری است را صاحب موقعیت های زیادی کند، اما باز هم به نظرم منشا و مسلمان می توانند بازیکنان تاثیرگذار دو تیم باشند. در استقلال هم فکر می کنم وریا غفوری به دلیل تجربیات ملی و پا به توپی که دارد، می تواند مهره شاخص استقلال باشد.


حسینی که در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرده، در این خصوص که پرسپولیسی است یا استقلالی می گوید: از ته قلبم می گویم که اگر من در این فوتبال اسمی پیدا کردم و مردم به من لطف داشتند به خاطر این دو باشگاه بوده است، اما فوتبالم را خیلی مدیون سه نفر یعنی ناصر حجازی، پرویز مظلومی و آتیلا حجازی هستم. 18 سالم بود که ناصر حجازی من را به استقلال آورد؛ ولی متاسفانه 2 سال بعد از دنیا رفت. بعد از او هم پرویز مظلومی به من اعتماد کرد و واقعا از او ممنونم. به همین دلایل استقلال را دوست دارم؛ ولی از ته قلبم می گویم که پرسپولیس هم زحمت زیادی برایم کشید و واقعا نمی دانم کدام تیم را انتخاب کنم. خودم هم نمی دانم آبی هستم یا قرمز. در بازی فردا برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم هر تیمی حقش است برنده بازی باشد.


مدافع فصل گذشته سیاه جامگان در مورد ماجرای قلیان گیت به دفاع از هم تیمی سابق خود وریا غفوری پرداخت و اضافه کرد: من با وریا در نفت هم تیمی بودم. فشار تمرینات ما خیلی بود و وقتی تمرین تمام می شد، اصلا انرژی نداشتیم؛ ولی وریا بعد از تمرین با بوحمدان تمرینات اضافی می کرد. فوتبالیست خودش بهتر از هر کسی می داند که درآمدش از ساق پاهایش است و اگر این کارها را انجام دهد، فوتبالش نابود می شود.  وریا خودش این را بهتر از هر کسی می داند. ضمن اینکه تا حالا کسی از این بازیکن حاشیه و شیطنتی به خاطر ندارد. ضمن اینکه در سال جام جهانی هستیم و تمام بازیکنان چه ملی پوشان و چه آنهایی که در لیگ هستند، تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا خودشان را به کی روش نشان دهند. به نظرم وریا در این موضوع مظلوم واقع شده، چون هم زندگی ورزشی او را می شناسم و هم زندگی شخصی اش و اصلا چیزهایی که در مورد او می گویند، درست نیست.

حسینی در مورد بهترین و بدترین خاطراتش از دربی می گوید: من در هر بازی 4 معروف در بازی بودم؛ ولی بهترین خاطره ام به اولین پیروزی ای که با استقلال به دست آوردیم بر می گردد و بدترین خاطره ام هم باخت 3 بر 2 است که در 10 دقیقه انگار خوابمان برده بود. قبل از اینکه گل بخوریم می توانستیم گل های بعدی را هم بزنیم و حتی من که دفاع چپ بودم، گفتم می توانم در این بازی گل بزنم. یادم می آید که وقتی گل دوم را زدیم محمد نوری کنار من بود و گفت " ای وای باز هم باید یک ماه دیگر فحش بخوریم!

مدافع سابق سرخابی های پایتخت فصل گذشته در تمرینات با آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا روبرو شد که باعث شد چند ماهی دور از میادین باشد؛ حسینی در خصوص شرایط خود می گوید: خدا را شکر دوران سختی که داشتم، تمام شد و از یک ماه پیش تمرینات پرفشارم را شروع کردم و الان 90 درصد آماده هستم؛ البته 10 درصد باقی مانده هم به تمرینات تیم برمی گردد تا با شرایط تیم تطبیق پیدا کنم. در این مدت هم با پزشکان مختلفی مشورت کرده ام و به زودی در تمرینات گروهی هم شرکت می کنم تا برای بازگشت به فوتبال آماده شوم.

دیدگاه‌ها