کد خبر : 1469954 | 03 آبان 1396 ساعت 23:07 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 2-1 اورتون؛ صعود آبی ها در جام اتحادیه

چلسی با پیروزی 2-1 مقابل اورتون، به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس صعود کرد.

چلسی 2-1 اورتون؛ صعود آبی ها در جام اتحادیه

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار جذاب و تماشایی، هر دو تیم تلاش زیادی برای پیروزی انجام دادند و در نهایت این شاگردان آنتونیو کونته بودند که توانستند به پیروزی برسند. 

بازی با برتری چلسی آغاز شد؛ اما در دقایق ابتدایی، بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه اورتون ایجاد کنند. حملات آبی ها ادامه داشت و سرانجام در دقیقه 26، قفل دروازه اورتون باز شد. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال چارلی موسوندا روی تیر دوم به آنتونیو رودیگر رسید و او هم با ضربه سر دقیق، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1249660

 

بعد از این گل هم برتری چلسی ادامه پیدا کرد؛ اما در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و چلسی با همان یک گل برتری به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم چلسی بهتر آغاز کرد؛ اما این اورتون بود که می توانست در دقیقه 53 به گل برسد؛ ولی ضربه کندی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت. سه دقیقه بعد بازیکنان میهمان دو موقعیت بسیار خوب پیاپی به دست آوردند؛ اما واکنش خوب ویلی کابایرو و بی دقتی آرون لنون، باعث شد تا این موقعیت از دست برود.

برتری اورتون ادامه داشت و بازیکنان این تیم سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند؛ اما چیزی نمانده بود که چلسی در دقیقه 77 به گل دوم برسد. روی پاس رو به عقب اشتباه وین رونی، میچی باتشوایی با جوردن پیکفورد تک به تک شد؛ اما علی رغم پشت سر گذاشتن او، نتوانست توپ را وارد دروازه کند.

فشار حملات اورتون در 10 دقیقه پایانی هم ادامه پیدا کرد؛ اما این چلسی بود که در دقیقه 90+2 به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ویلیان بعد از یک و دو با فابرگاس، با یک شوت تماشایی توانست توپ را به گوشه دروازه اورتون بفرستد.

تیم میهمان خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و بلافاصله به گل رسید. روی حرکت عمر نیاسه، توپ در محوطه جریمه چلسی به کالورت لوین رسید و او هم با یک ضربه دقیق، حساب کار را 2-1 کرد. اما اورتون زمان زیادی برای زدن گل تساوی نداشت و بازی با همان نتیجه به سود چلسی به پایان رسید. 

 

 

 

دیدگاه‌ها