کد خبر : 1469959 | 03 آبان 1396 ساعت 23:02 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

کیه‌وو 1 - 4 میلان؛ نجات مونتلا از خطر اخراج

میلان در دیداری خارج از خانه با نتیجه 1-4 کیه وو را مغلوب کرد.

کیه‌وو 1 - 4 میلان؛ نجات مونتلا از خطر اخراج

 

به گزارش "ورزش سه"، کیه وو بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقایق ابتدایی با ضربه سر پلیسیر به گل برسد؛ اما این موقعیت در نهایت به جایی نرسید.

 

در دقیقه 22 توموویچ بهترین فرصت را برای زدن گل اول کیه وو داشت؛ اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

 

1249672

 

 

اما در ادامه میلان بازی را در دست گرفت و موفق شد در دقیقه 36 و با ضربه دیدنی سوسو از گوشه محوطه به گل اول بازی دست پیدا کند.

 

در ادامه و در دقیقه 42 سوسو با ارسال خود باعث شد تا سزار با یک ضربه سر به اشتباه دروازه خودی را باز کند تا نیمه اول با برتری 0-2 روسونری به اتمام برسد.

 

 

1249671

 

 

شاگردان مونتلا نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کردند و در دقیقه 53 موفق به زدن گل سوم شدند. روی پاس کسیه، چالهان اوغلو در محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای محکم زننده گل سوم تیمش بود.

 

در دقیقه 57 کیه وو فرصت خوبی برای کاهش اختلاف داشت؛ اما ضربه بیرسا از پشت محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 61 و با اشتباه بازیکنان میلان، بیرسا موفق شد با یک ضربه دیدنی دروازه را باز کرده و اختلاف را به 2 گل برساند.

 

میلان خیلی سریع به گل خورده خود پاسخ داد و توانست در دقیقه 65 و روی پاس سوسو و ضربه کالینیچ گل چهارم را نیز به ثمر برساند.

 

در دقیقه 77 کیه وو می توانست اختلاف را کم کند؛ اما ضربه توموویچ به دیرک دروازه میلان برخورد کرد. در ادامه و علیرغم تلاش کیه وو، اختلاف حفظ شد تا میلان بعد از چند هفته ناکامی با نتیحه 1-4 حریفش را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها