کد خبر : 1470118 | 04 آبان 1396 ساعت 19:09 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

با او مذاکراتی داشته‌ایم

گرشاسبی: مشکلی با برانکو نخواهیم داشت

عضو هیات مدیره پرسپولیس می گوید مذاکراتی با آقای برانکو شده و خودشان هم عاشق ایران و هم پرسپولیس هستند و با توجه به موفقیت هایی که در پرسپولیس حاصل می شود قطعا هیچ مشکلی با آقای برانکو نخواهیم داشت.

گرشاسبی: مشکلی با برانکو نخواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی، عضو هیات مدیره پرسپولیسی ها در رابطه با دیدار امروز تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: با توجه به استرس بالایی که با حضور این همه جمعیت در ورزشگاه بود به هر حال بچه های پرسپولیس بازی قابل قبولی از خود نشان دادند و ختم به برد  شد و از طرفی هم ختم به خیر که به لحاظ این همه حضور که واقعا باید تبریک گفت هم به هواداران پرسپولیس و هم استقلال که آمدند یک بازی خوبی را تماشا کردند و به راحتی استادیوم را ترک کردند.

 

او در رابطه با ادامه همکاری با برانکو گفت: مذاکراتی با آقای برانکو شده و خودشان هم عاشق ایران و هم پرسپولیس هستند و با توجه به موفقیت هایی که در پرسپولیس حاصل می شود قطعا هیچ مشکلی با آقای برانکو نخواهیم داشت.

 

گرشاسبی در پایان گفت: بالاخره در یک باشگاه بزرگ کار کردن سخت است و باشگاه باید با توجه به قانونی که مجلس تصویب کرده و کمک به باشگاه های حرفه ای را ممنوع کرده اند کار سخت شده است. اما همه کارها به سرعت در حال پیشرفت است و فقط مشکلات مالی گریبان ما را گرفته بود مثل بدهی آقای  مانوئل که به خوبی حل شد. مطمئن باشید هیچ مشکلی سر راه پرسپولیس نخواهد بود و تا جایی که توان داریم هم هیات مدیره و مدیریت تلاش می کنیم این تیم پرطرفدار همیشه سرپا باشد.

دیدگاه‌ها