کد خبر : 1470121 | 04 آبان 1396 ساعت 18:38 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

سید جلال: سه امتیاز مهم را کسب کردیم

کاپیتان تیم پرسپولیس می گوید یک بازی مهم و البته بسیار سخت را پیروز شدند.

به گزارش"ورزش سه"، سید جلال حسینی پس از پیروزی تیمش برابر استقلال در میکسدزون ورزشگاه گفت: یک بازی سخت را برابر تیم قدرتمند بردیم، آنها امروز خوب تلاش کردند و بازیکنان ما نیز برای برد سعی زیادی کردند. ما به این برد نیاز داشتیم چون شرایط ما در جدول بسیار خاص است و خداراشکر این سه امتیاز مهم را به دست آوردیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره علت نمایش با احتیاط تیم پرسپولیس افزود: شرایط ما در جدول بسیار حساس است، تیم های پارس جنوبی جم و پدیده شرایط خوبی دارند. در این بازی خیلی زود گل زدیم، ما باید درهمان سطح بازی کنیم، حق با شماست در این بازی محتاط تر شدیم.

 

حسینی همچنین درباره داوری و اتفاقات حاشیه ای بازی افزود: کارشناسان داوری درباره قضاوت داور نظر بدهند بهتر است. طرفداران ما هم از قضاوت ناراحت بودند و شاید بهتر باشد بازی را یکبار دیگر ببینند تا متوجه شوند. ما کاری برای هواداران نکرده ایم که بخواهیم از آنها انتظار داشته باشیم، چه استقلال و چه پرسپولیس بدترین امکانات، بدترین استادیوم را برای هواداران قرار داده اند و نباید انتظار داشته باشیم که تا دقیقه آخر در شرایط خوب تیمشان را تشویق کنند.

 

 

وی همچنین افزود: ما برابر یک تیم بزرگ قرار گرفتیم، اینگونه نبود که بخواهیم راحت گل بزنیم و دوباره بتوانیم گل بزنیم، ما سعی داشتیم تا به خوبی از گل خود دفاع کنیم و همینگونه شد و موفق شدیم.


حسینی درباره شرایط استقلال بعد از تغییرات و همچنین خوش و بش با مهدی رحمتی در پایان بازی گفت: استقلال همیشه استقلال است، استقلال یک تیم خوب و با شخصیت است، فکر می کنم که شرایط آنها خوب خواهد شد. من در ابتدای بازی نشد به سمت مهدی رحمتی بروم و آخر بازی با او خوش و بش کردم.


کاپیتان تیم پرسپولیس درباره تاثیر تصمیم کمیته اخلاق در بازی امروز نیز گفت: من نمیخواهم در این باره حرفی بزنم اما کمیته اخلاق و کمیته انضباطی برای بازیکنان و هواداران چه کرده اند که انتظار دارند؟ ما از تیم نفت و تیم های دیگر پول طلب داریم، چه کسی به داد ما می رسد؟ متاسفانه ما کاری نمی کنیم و تنها انتظارهای زیادی داریم.

 

 

 

دیدگاه‌ها