کد خبر : 1470129 | 04 آبان 1396 ساعت 19:34 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

کارشناسی داوری دربی 85

افشاریان: خطای روی امیری پنالتی نبود

خداداد افشاریان تصمیمات داور دربی 85 را تایید و عملکرد وی را خوب توصیف کرد.

افشاریان: خطای روی امیری پنالتی نبود

به گزارش "ورزش سه"، خداداد افشاریان پیشکسوت داوری در مورد قضاوت بیژن حیدری در دربی 85 گفت: داور در دقیقه 21 خطای مدافع استقلال را روی علی علیپور به درستی خطای پنالتی اعلام کرد و به نظرم رنگ کارت نیز همان زرد درست بود. چرا که با توجه به قوانین جدید، مدافع استقلال در صحنه حضور داشت و با تلاشی که برای تصاحب توپ داشت در ادامه مهاجم پرسپولیس را سرنگون کرد.


وی افزود: صحنه دوم که در همان نیمه اول روی وحید امیری اتفاق افتاد را پنالتی نمی دانم. البته این را هم بگویم من صحنه را با دقت ندیدم و هنوز هم با تردید در موردش صحبت می کنم.


افشاریان در خصوص کارت های زرد داور مسابقه نیز گفت: با توجه به حساسیت بازی در نیمه دوم کنترل میدان از دست تیم داوری خارج شد و پرخاش بازیکنان و خشم هواداران باعث شد فضای بازی ملتهب شود. حیدری نباید تحت تاثیر بازی قرار می گرفت . او می توانست مدیریت بیشتری در زمین داشته باشد. 


وی ادامه داد: شیطنت بازیکن استقلال در لحظات پایانی بازی به درستی با کارت زرد داور جریمه شد و نمی توانست کارت قرمز داشته باشد. اخراج باید همراه با خطای شدیدی باشد که به بازیکن حریف آسیب برساند. در این صحنه کارت زرد کفایت می کرد.


افشاریان در پایان گفت: اما در مجموع به نظرم عملکرد داوری خیلی خوب بود و نتیجه نهایی بازی در نهایت عدالت داوری رقم خورد و کسی نمی تواند مدعی شود که از داوری لطمه خورده است.

دیدگاه‌ها