کد خبر : 1470154 | 04 آبان 1396 ساعت 20:35 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

افتخاری: یک پنالتی تفاوت دو تیم بود

مدیرعامل استقلال می گوید تفاوت دو تیم در دیدار دربی تنها یک پنالتی بود.

افتخاری: یک پنالتی تفاوت دو تیم بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سیدرضا افتخارى مدیرعامل استقلال درخصوص دربى 85 گفت: با وجود اینکه تیم ما هنوز با بازگشت مصدومان و تغییر مربى کاملا جا نیافتاده، یک ضربه پنالتى تنها تفاوت پرسپولیس با استقلال بود.


وى افزود: اگر نتیجه نهایى را نادیده بگیریم دربى 85 نشان داد استقلال در مسیر پیشرفت قرار دارد. چرا که موقعیت هاى متعددى ساخته شد هر چند در ضربه آخر خوب استفاده نشد.


افتخارى ادامه داد: 2 اتفاق مهم در این دیدار افتاد. اول اینکه بازیکنان ما بسیار پر انگیزه و با تعصب بازى کردند و واقعا خواهان برد بودند. این روحیه ستودنى و امیدوارى بزرگى براى بازى هاى بعدى است.


مدیرعامل استقلال افزود: اتفاق دوم اینکه رضایت هواداران و تشویق تیم در پایان بازى نشان داد که هواداران با فرهنگ استقلال هم تغییرات در تیم را احساس کرده اند و هم به آینده تیم امیدوارند و باید صمیمانه از آنها تشکر کنیم . از طرف خود، کادر فنى و بازیکنان قول مى دهم روزهاى روشن و نتایج خوب در انتظار استقلال است و در دربى برگشت هم استقلالى ها خواهند بود که خوشحال و راضى هم بخاطر بازى خوب و هم کسب نتیجه، ورزشگاه را ترک کنند.

دیدگاه‌ها