کد خبر : 1470196 | 05 آبان 1396 ساعت 07:37 | 205K بازدید | 0 دیدگاه

سود پرسپولیس از کارت زرد به ربیع‌خواه؛

اشتباه بزرگ دکتر! کمال باید اخراج می‌شد (تصاویر)

داور دربی ۸۵ باید پرسپولیس را ۱۰ نفره می‌کرد ولی اشتباه او موجب شد استقلالی‌ها از عدم انجام این کار متضرر شوند.

به گزارش "ورزش سه"، به اعتقاد بسیاری از کارشناسان دکتر بیژن حیدری در نخستین قضاوت دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس نمره قابل قبولی گرفت و تصمیم‌های او در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود اما با این حال بازیکنان استقلال در طول مسابقه و به ویژه لحظات پایانی اعتراض زیادی به تصمیم‌های این داور داشتند.


جدا از صحنه پنالتی و چندین اخطار به بازیکنان استقلال که جای بحث کارشناسی باقی گذاشت، بزرگترین اشتباه بیژن حیدری از دید اعضای تیم استقلال و بسیاری از کارشناسان به دور ماند تا پرسپولیس با خوش‌شانسی ۱۰ نفره بازی را تمام نکند.


در دقیقه ۳۴ کمال کامیابی‌نیا با تکل بلند روی پای امید ابراهیمی، هافبک استقلال را سرنگون کرد که بیژن حیدری در این صحنه نخستین اخطار پرسپولیس و دومین کارت زرد دربی را از جیب خود بیرون آورد ولی به اشتباه کارت را برای محسن ربیع‌خواه به ثبت رساند تا شماره ۱۱ سرخ پوشان که نمایش درگیرانه‌تری هم در این دیدار داشت، در نیمه اول جریمه نشود؛ البته ربیع‌خواه از این اتفاق متعجب شد ولی روی اعتراض خود پافشاری نکرد.


در دقیقه ۷۸ دربی شب گذشته و در حالی که استقلال برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد، فرشید اسماعیلی با حرکت از سمت چپ زمین قصد داشت به محوطه جریمه پرسپولیس نزدیک شود که کامیابی‌نیا او را شارژ کرد و روی زمین انداخت تا بالاخره دکتر بیژن کارت زرد را به نام شماره ۱۱ سرخ پوشان بزند.


اگر بیژن حیدری مثل دقیقه ۳۳ نیمه دوم، در دقیقه ۳۴ نیمه اول هم به جای اخطار اشتباه به ربیع‌خواه، کامیابی‌نیا را با کارت زرد جریمه می‌کرد کمال پرسپولیس دقیقه ۷۸ باید از زمین اخراج می‌شد و این تیم نیز ۱۰ نفره به کارش ادامه می‌داد ولی خوش‌شانسی آنها با این اشتباه بزرگ داور دربی، این اتفاق را رقم نزد.


ضمن اینکه به اعتقاد بسیاری از کارشناسان کامیابی‌نیا در دقیقه ۵۴ هم به دلیل تکل خشن روی پای شجاعیان باید با کارت زرد جریمه می‌شد که در این صورت کمال باید در دربی هشتاد و پنجم ۳ اخطار می‌گرفت!

 

1249950

 

1249951

 

1249955

 

1249953

 

1249956

 

1249952

 

1249954

دیدگاه‌ها