کد خبر : 1470493 | 06 آبان 1396 ساعت 17:00 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

توصیف جالب مورینیو از ضربه ضعیف گلزن تیمش!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد در مورد پیروزی دشوار تیمش برابر تاتنهام صحبت کرد.

توصیف جالب مورینیو از ضربه ضعیف گلزن تیمش!

 

به گزارش "ورزش سه"، امروز شیاطین سرخ موفق شدند با تک گل مارسیال تاتنهام را در اولدترافورد مغلوب کرده تا به شرایط خود در جدول بهبود بخشند.

 

 

1250243

 

 

مورینیو گفت: "بازی تاکتیکی دشواری برای هر 2 تیم بود و داوری بازی نیز رضایت بخش بود. ما می دانستیم که اگر حتی یک اشتباه دفاعی نیر مرتکب شویم بازنده خواهیم بود اما این اتفاق برای تاتنهام رخ داد.

 

ما تلاش زیادی برای پیروز شدن داشتیم و از نظر من لایق کسب 3 امتیاز نیز بودیم. ممکن بود این بازی با تساوی به پایان برسد اما ما به جز موقعیت دله آلی موفق به کنترل تاتنهام شده بودیم.

 

من معتقدم ما می توانیم در همه دیدارها پیروز شویم و این دلیل نا امیدی من بعد از بازی برابر هادرسفیلد بود اما بازیکنانم امروز جوری بازی کردند که انگار آخرین ضربه خود به توپ را در دوران حرفه ای خود می زنند.

 

 

1250244

 

 

مارسیال بعضی وقت ها تاثیر خوبی بر جریان بازی دارد اما قادر به گلزنی نیست و من برخی عکس العمل ها در مورد سبک بازی خودمان را درک نمی کنم. فراموش نکنیم مهاجمان ما امروز در برابر بهترین مدافعان اروپا بازی کردند و اگرچه ضربه مارسیال ضعیف بود اما بعضی وقت ها بدترین شوت ها زیباترین لحظات را خلق می کنند."

دیدگاه‌ها