کد خبر : 1470505 | 06 آبان 1396 ساعت 18:22 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

با درخشش لروی سانه

وست برومویچ 2-3 سیتی؛ سیتیزن های توقف ناپذیر

من سیتی در دیداری جذاب موفق شد 2-3 در خانه وست بروم پیروز شده و به صدرنشینی مقتدرانه خود در لیگ جزیره ادامه دهد.

وست برومویچ 2-3 سیتی؛ سیتیزن های توقف ناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، سیتی برای ثبت سیزدهمین برد متوالی خود در همه رقابت ها و ثبت رکوردی جدید در فوتبال جزیره به زمین وست برومویچ آمده بود. صدرنشین لیگ برابر تیم سیزدهم جدول که روحیه خوبی نداشت و هفته قبل به ساوتهمتون باخته بود.

 

بازی مطابق انتظار با حملات سیتی شروع شد و توپ و میدان خیلی زود در اختیار شاگردان گواردیولا قرار گرفت.

سیتی دقیقه 10 مزد برتری خود را گرفت و توسط سانه به گل رسید. پاس خوب فرناندینیو به سانه رسید که سمت چپ زمین و درون محوطه جریمه در موقعیت خوبی قرار داشت. ستاره آلمانی هم با یک شوت پای چپ محکم که از میان پاهای مدافع وست بروم عبور کرد، توانست گل اول را برای سیتی ثبت کرد.

 

 

1250260

 

 

سه دقیقه بعد وست بروم توسط رودریگز کار را به تساوی کشاند. یک پاس عمقی برای رودریگز کافی بود تا او در میان غفلت مدافعان سیتی، توپ را بالاتر از دستان گلر، درون دروازه جای دهد.

 

سیتی دقیقه 15 به گل دوم خود هم رسید. شوت زمین نه چندان محکم فرناندینیو در میانه راه، پس از برخورد به مدافع وست بروم و به کمک تیر دروازه تبدیل به گل شد تا سیتیزن ها 1-2 پیش بیفتند.

در ادامه سیتی حاکم مطلق میدان بود و این فرصت را داشت تا بر گل های خود بیفزاید اما در نهایت نیمه اول با همان نتیجه 2-1 به سود سیتی به اتمام رسید.

 

 

1250261

 

 

نیمه دوم هم روندی همچون نیمه اول داشت و بازیکنان سیتی با پاسکاری های مداوم، کنترل توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتند.

پس از یکی دو موقعیت خوب، سیتی دقیقه 63 به گل سوم خود هم دست یافت تا خیال خود از کسب پیروزی را تا حدی راحت کند.

 

 

1250273

 

 

طی یک سلسله پاسکاری های متوالی، دی بروین پشت محوطه جریمه کایل واکر را در فضایی خالی دید و با یک پاس خوب او را از سمت در موقعیت سانتر قرار داد. پاس عرضی واکر را در دهانه دروازه استرلینگ با یک بغل پا به گل سوم سیتی تبدیل کرد.

 

سیتی در دقایق پایانی دو موقعیت گلزنی دیگر را هم خلق کرد. 2 فرصت تک به تک توسط دی بروین و سیلوا از دست رفتند تا وست بروم دقیقه 92 روی اشتباه اوتامندی به گل دوم خود دست یابد.

اوتامندی قصد داشت با سینه توپ را به گلر پاس بدهد اما در میانه راه مت فیلیپس، مهاجم وست بروم سر رسید و توپ را درون دروازه جای داد. در نهایت سیتی 2-3 برنده بازی شد و فاصله 5 امتیازی با تیم دوم، من یونایتد را حفظ کرد.

 

دیدگاه‌ها