کد خبر : 1470543 | 06 آبان 1396 ساعت 21:47 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

بورنموث 0 - 1 چلسی؛ صعود آبی ها به رتبه چهارم

چلسی موفق شد در دیداری دشوار با تک گل ادن هازارد بورنموث را مغلوب کند.

بورنموث 0 - 1 چلسی؛ صعود آبی ها به رتبه چهارم

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری چلسی آغاز شد و این تیم در دقیقه 9 فرصت داشت با ضربه پای چپ پدرو به گل برسد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

1250319

 

 

در دقیقه 20 ادن هازارد از گوشه محوطه جریمه اقدام به زدن ضربه کرد اما شوت آرام او با عکس العمل بگوویچ همراه بود. در دقیقه 25 و روی همکاری هازارد و موراتا، مهاجم اسپانیایی بهترین فرصت را برای زدن گل اول داشت اما ضربه او به بیرون رفت.

 

حملات چلسی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 35 با شوت موراتا می توانست به گل اول برسد اما باز هم بگوویچ مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

در ادامه و علیرغم تلاش فراوان چلسی اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

1250318

 

1250321

 

 

بازی در نیمه دوم با برتری شاگردان کونته آغاز شد و این تیم در دقیقه 51 به گل رسید. روی پاس موراتا، هازارد در جناح چپ صاحب موقعیت شد و با ضربه ای محکم و دقیق گل اول آبی های لندن را به ثمر رساند.

 

در دقیقه 63 و روی همکاری زیبای پدرو و هازارد، ستاره بلژیکی فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

1250323

 

 

5 دقیقه بعد این بار موراتا فرصت خوبی را درون محوطه برای پدرو فراهم کرد اما ضربه این بازیکن نیز در اختیار آسمیر بگوویچ قرار گرفت.

 

دقایقی بعد و روی پاس هازارد، این بار فابرگاس صاحب فرصت خوبی برای زدن گل دوم بود اما ضربه او نیز از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا چلسی در دیداری سخت با تک گل هازارد بورنموث را شکست دهد.

دیدگاه‌ها