کد خبر : 1470825 | 08 آبان 1396 ساعت 11:22 | 81.3K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی مک درموت از استقلال

شفر از بدنساز تیم ملی آلمان برنامه می‌گیرد

به نظر می رسد قصه همکاری بدنساز ایرلندی با استقلال هم رو به پایان است تا آخرین بازمانده کادر فنی علیرضا منصوریان هم از کادر مربیان کنار برود.

شفر از بدنساز تیم ملی آلمان برنامه می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، میک مک درموت در تابستان با درخواست علیرضا منصوریان به استقلال پیوست تا در کنار بدنسازی نقش یکی از تئوریسین های استقلال در برنامه های تاکتیکی را نیز ایفا کند. در آن روزها سرمربی جوان آبی ها با اعتمادی که به میک داشت عملا از او به عنوان مغز متفکر تاکتیکی روی نیمکت بهره می برد؛ اما حتی این اتفاق هم کمکی به منصوریان نکرد تا او مجبور به استعفا شود.


با تغییرات صورت گرفته روی نیمکت رهبری استقلال برخلاف تمام پیش بینی ها میک ایرلندی در کادر مربیان باقی ماند چون سران باشگاه که قرارداد سنگینی با این مربی ایرلندی بسته بودند با توافقی که در هنگام عقد قرارداد با وینفرد شفر داشتند ترجیح دادند تا از درموت به عنوان یکی از دستیاران سرمربی آلمانی بهره ببرند. تصمیمی که چندان به مذاق شفر خوش نیامد؛ اما برحسب شرایط، او که سابقه همکاری با مک درموت را داشت زیر بار رفت و این دو در این هفته ها هدایت استقلال را برعهده گرفتند.


اما اوضاع نه چندان خوب بدنی بازیکنان استقلال و شناخت بیشتر پیرمرد آلمانی از تیم باعث شد تا وینفرد شفر از چند روز قبل به خصوص در آستانه دربی حساس پایتخت تصمیم بگیرد تا برنامه تمرینی و بدنسازی بازیکنان را تغییر دهد تا جایی که شنیده می شود او برخلاف ایده مک درموت در یکی دو هفته گذشته تمام برنامه های تمرینی و بدنسازی را با الگو قرار دادن تمرینات تیم ملی آلمان در دستور کار قرار داده است که این موضوع باعث تشدید اختلافات شفر و دستیار ایرلندی اش شده است. تمریناتی که بدنساز تیم ملی آلمان که دوستی قدیمی با شفر دارد در اختیار او قرار داده بلکه در کوتاه مدت مشکلات استقلال را حل کند.


سرمربی استقلال که با اوج گیری این اختلافات اصرار شدیدی به بهره بردن از دستیار سابقش در تیم ملی جامائیکا در کادر فنی استقلال به جای میک مک درموت را دارد در آخرین نشستی که با مدیرعامل باشگاه داشت با تشریح وضعیت موجود و اختلافاتی که رقم خورده خواستار کنار گذاشتن میک و اضافه شدن دستیار جامائیکایی به کادر فنی شد تا به این ترتیب زمینه برای کنار رفتن آخرین بازمانده از نسل دستیاران منصوریان نیز فراهم شود.


میک درموت که دیروز بعد از پایان استراحت یک روزه در انتظار اعلام زمان و مکان تمرین استقلال از سوی باشگاه بود وقتی دید تماسی با او برای حضور در تمرین گرفته نشده، بیشتر به این واقعیت پی برد که دیگر شانسی برای ادامه همکاری با سرمربی آلمانی را ندارد از همین رو در انتظار تعیین تکلیف خود با باشگاه است تا برای بازگشت به کشورش چمدان های خود را ببندد.


نشستی پیرامون همین مساله در باشگاه استقلال برگزار می شود تا مقدمات برای فسخ قرارداد و قطع همکاری با میک مک درموت فراهم گردد که باید منتظر خروجی این نشست بود؛ اما آن چه محرز است این که دوران همکاری بدنساز ایرلندی با شفر در استقلال به سر آمده و قطعا شاهد تغییرات دیگری در نیمکت رهبری آبی های بحران زده پایتخت خواهیم بود، اتفاقی که مدت هاست زمزمه های آن به گوش می رسید؛ اما سران باشگاه برحسب مشکلات و کمبودهای مالی در راه توافق با مک درموت با آن موافقت نمی کردند.

دیدگاه‌ها