کد خبر : 1470893 | 08 آبان 1396 ساعت 14:52 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان نداریم

عبداللهی: شفر نمی‌خواست با میک کار کند

سرپرست باشگاه استقلال گفت که فعلا بیژن طاهری دستیار اول شفر است.

عبداللهی: شفر نمی‌خواست با میک کار کند

به گزارش "ورزش سه"، نصرالله عبداللهی در این‌باره گفت: در مورد جدایی میک مک درموت باید بگویم که حق هر سرمربی‌ای است که دستیار خود را انتخاب کند و آقای شفر هم گفتند که نمی‌توانند با میک کار کنند.


او ادامه داد: فعلا بیژن طاهری دستیار اول آقای شفر است و قرار است به ما دستیار معرفی کنند تا به کادرفنی اضافه شود.


سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که دستیار شفر در تیم‌ملی جامائیکا چه زمانی به کادرفنی استقلال اضافه می‌شود هم گفت: رزومه ایشان باید در کمیته فنی بررسی شود. ما در حال حاضر گزینه‌های دیگری هم داریم که از بین آنها انتخاب خواهیم کرد.


عبداللهی در مورد تمدید مهلت تکمیل پرونده تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: ما بدهی زیادی نداریم و فقط 100 میلیارد است. (باخنده) پرداخت این رقم از توان باشگاه خارج است و به نظر من دولت باید وام‌ 10 ساله به این باشگاه‌ها بدهد تا بتوانیم مشکلات تیم را برطرف کنیم. البته باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت.


او در پاسخ به این سوال که چه زمانی استقلال و پرسپولیس واگذار می شوند هم گفت: به نظر من هیچ وقت واگذار نمی شوند چون عده ای در داخل کشور نمی گذارند این تیم ها واگذار شوند. سرمایه گذارهای خارجی هستند که حاضرند 3 برابر هزینه استقلال را پرداخت کنند.


 

دیدگاه‌ها