کد خبر : 1471060 | 09 آبان 1396 ساعت 11:05 | 285.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمله مستقیم و تند به مهدی رحمتی

انتقام مک درموت در شب خداحافظی!

بدنساز ایرلندی یک روز بعد از کنار رفتن از کادر مربیان استقلال با انتشار پستی طعنه آمیز از اختلافات گسترده خود در اردوی آبی ها پرده برداشت.

انتقام مک درموت در شب خداحافظی!

به گزارش "ورزش سه"، میک مک درموت به عنوان آخرین بازمانده از کادر مربیانی که با علیرضا منصوریان هدایت استقلال را برعهده داشتند بنا به درخواست وینفرد شفر از جمع آبی های پایتخت کنار گذاشته شد تا دومین تجربه کاری او بعد از تیم ملی این بار در رده باشگاهی هم چندان برایش خوشایند به پایان نرسد.


میک مک درموت بعد از نشست چند ساعته ای که در باشگاه استقلال با مدیران داشت و در نهایت برای فسخ قرارداد به توافق رسید در کمال تعجب همگان به تمرین آخر تیم قبل از رویارویی با نفت تهران رفت تا با شاگردان و کسانی که ماه ها در کنار آنها شب و روز گذرانده بود به صورت رسمی وداع کند، تصمیمی که باعث و بانی اتفاقاتی شد که خشم مربی ایرلندی را برانگیخت تا او اولین مربی خارجی در ایران باشد که بعد از قطع همکاری به یکباره از کوره در رفته و پرده از اختلافاتش در تیم بردارد.


بدنساز ایرلندی در پستی کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از درگیری شیرهای نر و ماده نوشت:« در زندگی، شیرهای جوان در نهایت کنترل را در دست می‌گیرند! در فوتبال، شیرهای پیر بی دندان سعی می‌کنند آینده شیرهای جوان را خراب کنند». پستی که مربی ایرلندی با تگ کردن صفحه مهدی رحمتی نشان داد منظورش مستقیم به کاپیتان اول و نیمکت نشین استقلال است.

 

1250725


برای دلیل انتشار این پست طعنه آمیز از سوی مربی برکنار شده از استقلال تنها کافی است به بخشی از اتفاقات رخ داده در هنگام حضور مک درموت در آخرین جلسه تمرینی آبی ها اشاره کنیم، جایی که میک وقتی می خواست با همه شاگردانش خداحافظی کند وقتی به سمت مهدی رحمتی رفت با رفتار سرد و بی اعتنایی کاپیتان اول آبی ها روبرو شد که با پشت کردن به بدنساز ایرلندی تلویحا از دلخوری اش به خاطر گذشته نه چندان دور خبر داد.


میک مک درموت که انتظار چنین برخوردی حداقل در آخرین حضورش در تمرینات استقلال را نداشت با گذشت چند ساعت این پست تند را منتشر کرد تا به نوعی پاسخ کوبنده ای به رفتارهای مهدی رحمتی داده باشد. بازیکنی که گفته می شود اختلافاتش با میک درموت از تمرینات پیش فصل و در اردوی ارمنستان استارت خورد و در طول هفته ها و ماه های گذشته هر روز بیشتر و بیشتر شد؛ به خصوص در روزهای پایانی حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت رهبری استقلال.


معمولا در تاریخ باشگاهی ایران خیلی کم داشتیم مربیان خارجی بعد از قطع همکاری با باشگاه ها به یکباره از کوره در بروند و این گونه مشکلات و اختلافات شان را با اعضای تیم سابق علنی کنند؛ اما میک مک درموت در آخرین روزهای حضور در ایران و با علم به این که اوضاع درونی استقلال متشنج و ناآرام است برای این که انتقام خود از مهدی رحمتی را بگیرد این پست حاشیه ساز را منتشر و با تگ کردن کاپیتان نیمکت نشین عملا او را به عنوان سیبل جلوی تمام اتفاقات و ابهامات برکناری اش قرار داد.

دیدگاه‌ها