کد خبر : 1471249 | 09 آبان 1396 ساعت 19:48 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

باید 10 بر صفر می‌بردیم

یزدانی: کم کم به خرافات معتقد می‌شوم

مدافع سپاهان معتقد است تیمش به هیچ عنوان مستحق باخت مقابل پیکان نبود و امروز تلخ ترین شکست زندگی اش را تجربه کرد.

یزدانی: کم کم به خرافات معتقد می‌شوم

به گزارش "ورزش سه" سیاوش یزدانی بعد از شکست یک بر صفر تیمش در اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: اصلا در این بازی عملکرد خط دفاعی و من مهم نیست، مهم عملکرد کل تیم است. ما هرچقدر هم که خوب باشیم ولی تیم گل نزند فایده ای ندارد.


وی افزود: من هنوز باور نمی کنم این بازی را باخته ایم. انگار دارم خواب می بینم! من به پیکانی ها تبریک می گویم اما این تلخ ترین شکست زندگی ام بود. در روزی که باید 10 بر صفر بازی را می بردیم، در عین ناباوری باختیم. پیکانی ها حتی یک توپ هم روی دروازه ما نداشتند.  


یزدانی در خصوص اعتراض هواداران اصفهانی نیز گفت: بهرحال هواداران حق دارند. من از آنها تشکر می کنم و آنها پای تیم شان ایستاده اند ولی شما دیدید بازی امروز چطور بود. انگار خدا با تیم ما قهر کرده و به همان اندازه تیم پیکان را بغل کرده است! ما داریم زحمت خودمان را می کشیم ولی توپ هایمان درون گل نمی رود. به نظرم برای موفقیت خدا هم باید دوستت داشته باشد!


وی در مورد اینکه گفته می شود ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان خوش یمن نیست، گفت: وقتی در یک بازی یک طرفه نمی توانیم ببریم کم کم به خرافات اعتقاد پیدا می کنم. ولی به نظرم باید آنقدر خوب باشیم که کار به اینجا نکشد.


یزدانی علت موفقیت پیکان را حفظ ساختار تیم توسط جلالی دانست و گفت: من سه سال برای پیکان زحمت کشیدم و خیلی خوب این تیم را می شناسم. پیکان ساختار تیمش را حفظ کرده و حتی زمانی که به لیگ یک رفت با همین بازیکنان به کارش ادامه داد و به لیگ برتر بازگشت. من برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها