کد خبر : 1471261 | 09 آبان 1396 ساعت 20:09 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

مقصر من بازیکن هستم که گل نمی‌زنم

نویدکیا: نمی‌توانید خوب باشید بروید

رسول نویدکیا کاپیتان تیم فوتبال سپاهان بازیکنان را مقصر اصلی شکست مقابل پیکان می داند ضمن آنکه معتقد است اگر کسی نمی تواند خوب باشد بهتر است برود.

نویدکیا: نمی‌توانید خوب باشید بروید

به گزارش "ورزش‌سه"،  نویدکیا نظرش درباره باخت تلخ مقابل پیکان میگوید: خود شما در سوالتان می گویید باخت تلخ؛ ما باید بازی را 3 ـ صفر یا 4 ـ صفر می بردیم اما در دقیقه 91 گل بدی خوردیم و بازی را باختیم. تماشاگران هرچه به ما بازیکنان بگویند حق دارند و تا به حال سپاهان را اینجای جدول ندیده اند، ما فقط شرمنده ایم و نمی دانم چکار باید بکنیم تا از این شرمندگی خارج شویم.


او در پاسخ به سوالی که مقصر اصلی شکست هایشان را چه کسی یا چه کسانی می داند گفت: مقصر، من بازیکن هستم وقتی دروازه خالی تیم را باز نمی کنم، سرمربی تیم یا هیات مدیره نمی تواند داخل زمین بیاید و گل بزند. به نظرم مقصر اصلی من بازیکن هستم، نمی شود آنها را بدون تقصیر دانست ولی مقصر اصلی آنها نیستند.


وی درباره بدیمنی ورزشگاه نقش جهان هم می گوید: اعتقادی به چنین چیزهایی ندارم، سپاهان اولین قهرمانی اش را در این ورزشگاه کسب کرده است و فکر نمی کنم بدیمن باشد. پارسال ما در این ورزشگاه خوب بازی می کردیم و بردهای خوبی داشتیم و در نهایت تیم مان چهارم یا پنجم شد. در حال حاضر شرایط فوتبالی زیاد به ما توجه نمی کند و امیدوارم شانس هم به ما توجهی داشته باشد و توپ هایمان گل شود.


نویدکیا در مورد عدم حضور بازیکن بزرگ در سپاهان و نتایج بد این تیم هم اضافه کرد: ما روزهای خوب یا بد با بازیکنان بزرگی مثل هادی عقیلی، محمدرضا خلعتبری، محرم نویدکیا یا ... داشتیم و معتقدم وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد، یک نفر حرف اول را نمی زند بلکه همه باید برای موفقیت به تیم کمک کنند تا تیم از شرایط بد خارج شود. ضمن اینکه بودن بازیکنان بزرگی مثل هادی عقیلی یا محرم نویدکیا تاثیرگذار و روحیه بخش هستند باید بگویم هر فوتبالیست یک روز فوتبالش تمام می شود باید از بازیگری خداحافظی کند، آنها خداحافظی شان را انجام دادند و نمی توان توقع داشت که برگردند. البته آنها می توانند در کنار تیم و به ما کمک کنند گرچه آخرش همه در تیم باید همیت داشته باشند. من می گویم اگر کسی نمی تواند به تیم خدمت کند، پس نباید خیانت کند و برای آنکه هرطور شده بماند به تیم آسیب برساند. نمی توانید باشید خب بروید!


او در ادامه گفت: منظور خاصی ندارم و هر کسی مثلا من بازیکن. سپاهان تیمی بوده که در اکثر مواقع یا صدرجدول یا بین 3 تیم بالای جدول بوده اما اکنون سه سال است که وضعیت و شرایط بد برای سپاهان تکرار می شود که نمی دانم چه باید بگویم. فقط من بازیکن شرمنده هواداران هستم و باز هم می گویم اگر با رفتنم به تیم کمک می شود می رفتم تا مشکل نتیجه گیری حل شود.  


کاپیتان سپاهان از هواداران می خواهد که حمایتشان را ادامه دهند تا آنها بعد از تعطیلات از خجالت آنها دربیایند. او می گوید: شرایط طوری است که با بد و بیراه گفتن به بازیکن هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد و هواداران باید حمایت کنند ضمن اینکه باز هم ابرازشرمندگی می کنیم. بازیکنان امروز خیلی تلاش کردند که گل بزنند و این را هواداران هم شاهد بودند، امیدوارم آنها ما را بخشیده باشند تا طی این چند روز تعطیلات رویمان شود که از خانه مان بیرون بیاییم و برای بازی با تراکتور آماده شویم و در آن بازی از شرمندگی شان خارج شویم.

دیدگاه‌ها