کد خبر : 1471277 | 09 آبان 1396 ساعت 20:28 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

چشمی: بعد از دربی روی من فشاری نبود

مدافع استقلال با ابراز رضایت از کیفیت بازی تیمش مقابل نفت تهران از آینده خوب آبی پوشان خبر داد.

چشمی: بعد از دربی روی من فشاری نبود

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی بعد از برد دو بر صفر استقلال مقابل نفت تهران گفت: جا دارد یک تشکر ویژه کنم از هواداران که بعد از باخت دربی ما را تنها نگذاشتند و از تیم حمایت کردند. امیدوارم این برد بتواند کمی از تلخی باخت دربی کم کند. مطمئنم بازی های بعدی را هم می بریم تا نتایج ضعیف مان به فراموشی سپرده شود.


وی افزود: هنوز هم معتقدم پرسپولیس در دربی فقط یک موقعیت داشت و تنها موقعیت را هم من دادم. بازیکنان و هواداران از این باخت خیلی ناراحت شدند و خب همه چیز تقصیر من بود. اما ممنونم از همه که به من روحیه دادند و بابت این اشتباه اصلا تحت فشار نبودم.


چشمی در خصوص بازی در پست تخصصی در تیم ملی و استقلال گفت: وظفیه من اجرای دستور سرمربی تیم ملی و استقلال است در هر پستی که بخواهند بازی می کنم.


وی ادامه داد: ما در چند بازی اخیر خیلی خوب و منظم بازی می کنیم و فقط بدشانس هستیم که توپ هایمان گل نمی شود. امیدوارم شرایط بهتر شود و بتوانیم با گل های که می زنیم، امتیازات لازم را هم کسب کنیم.


چشمی در مورد ضربه پنالتی امید ابراهیمی که از خط عبور کرد نیز گفت: از این اتفاقات زیاد دیده ایم که داور و کمک داور برای ما سوت نزنند. امروز داور گل ما را ندید ولی عیبی ندارد!

دیدگاه‌ها