کد خبر : 1471378 | 10 آبان 1396 ساعت 11:01 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

نمره خوب برای جانشین گردان در پدیده

چه کسی مانع از گلزنی مبعلی در مشهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شهاب گردان در چند بازی اخیر پدیده دچار اشتباهات فاحشی شده و به نوعی احساس بر این بود که او این فصل پس از رفتن مجتبی روشنگر به نساجی مازندران تقریبا درون دروازه مشهدی‌ها بی‌رقیب شده است، از سوی سرمربی پدیده یک برگ جدید در بازی با فولاد رو شد.


سعید جلالی‌راد گلر امیدهای پدیده و متولد1371 که امسال به جمع بزرگسالان پدیده اضافه شده، پس از عملکرد خوب خود در بازی با سایپا که از دقیقه70 جایگزین گردان مصدوم شد، برای اولین بار در بازی با فولاد خوزستان به ترکیب ثابت پدیده راه یافت.


جلالی در این بازی در نیمه‌اول پس از گلی که با غفلت مدافع تیر دوم خود دریافت کرد، یک تک به تک و موقعیت مسلم استثنایی در دقیقه37 را از فولادی‌ها گرفت و در نیمه‌دوم جدای از گرفتن ضربه اول پنالتی دقیقه76 که شاید هوشیاری پدیده مدافعان می‌توانست مانع از گل در ریباند شود، در دقیقه83 نیز با زاویه‌بندی مناسب و کمک تیرک دروازه توانست تک به تک دیگری را از آرش افشین بگیرد تا جای خود را در ترکیب پدیده استحکام بخشد.


گفتنی است گلر سوم پدیده‌ای‌ها رونی از کشور ارمنستان است که به عنوان دروازه‌بان سوم به این تیم اضافه شده و حکم دروازه‌بان روز مبادا را برای سفید و قرمزپوشان مشهدی دارد.

 

1251014

دیدگاه‌ها