کد خبر : 1471390 | 10 آبان 1396 ساعت 12:32 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: دیدار دشواری مقابل ناپولی پیش رو داریم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است که دیدار دشواری مقابل ناپولی پیش رو دارند.

گواردیولا: دیدار دشواری مقابل ناپولی پیش رو داریم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم امشب در ورزشگاه سن پائولو به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این در حالیست که دیدار رفت دو تیم با برتری 2-1 سیتی به پایان رسید. در حال حاضر ناپولی صدرنشین لیگ ایتالیاست و گواردیولا معتقد است که تیمش کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت.

 

او گفت:" دیدن دوباره مائوریتزیو ساری باعث خوشنودی من است. به نظرم رویکرد آنها مثل بازی قبل خواهد بود، مثل تیم ما که رویکردش در خانه و خارج از خانه یکسان است. می‌خواهیم پیروز میدان شویم، می‌توانیم صعودمان را قطعی کنیم و دو بازی بسیار دشوار مقابل ناپولی و شاختار پیش رو داریم.

 

1244390

 

برای من اولین حضور در ناپل یک افتخار است زیرا قبلا به عنوان مربی و بازیکن هیچگاه در ناپل حاضر نشده ام. برای ناپولی احترام ویژه ای قائلم، برای سبک بازی شان ولی همچنان یک بازی پیش روی ماست و نمی‌توانیم از آن بترسیم. ما تیم خیلی جوانی هستیم. منچسترسیتی میلان، یوونتوس، اینتر، بارسلونا یا بایرن مونیخ نیست، ما چنین تاریخی پشت سر نداریم.

سه یا چهار بازیکن با تجربه چمپیونزلیگی داریم، مثل اوتامندی، سیلوا، آگوئرو ولی دیگر بازیکنانمان خیلی جوان هستند و شاید شش یا هفت بازی چمپیونزلیگی دارند. من یک فاصله در ترکیب می‌بینم که باید آن را پر کنیم و بازیکنان این را می‌دانند. هدف اصلی ما این است که بهتر و بهتر شویم. یک چالش بسیار بسیار بزرگ پیش روی ماست."

دیدگاه‌ها