کد خبر : 1471395 | 10 آبان 1396 ساعت 12:54 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

بنزما: برای لینه کر متاسفم

کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید در اولین واکنش خود به صحبت های گری لینه کر، برای مهاجم سابق تیم ملی انگلیس ابراز تاسف کرد.

بنزما: برای لینه کر متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند نمایش ضعیف از بنزما در طول فصل جاری، لینه کر در توئیتر خود مدعی شد که در مورد بنزما مبالغه شده و او در سطحی که از او تعریف می‌شود نیست. پس از این صحبت ها، واکنش‌های بسیاری علیه لینه کر از سوی زیدان، چند بازیکن رئال و همچنین بازیکنان سابق رئال از جمله اوزیل مطرح شد و حالا بنزما نیز شخصا در این مورد واکنش نشان داد.

 

1251029

 

 

او گفت:"  انتقادات از سوی بازیکن سابق فوتبال که در حال حاضر به روزنامه نگاری روی آورده مطرح شده، او واقعا تنفرش را با این صحبت ها از من مطرح کرد و برایش متاسفم. آنها شرایطی مشابه من را تجربه کرده اند؛ ولی این استحکام را نداشته اند."

 

کریم درباره احتمال حضورش در جام جهانی 2018 گفت:" باید از فرصت ها بهترین استفاده را کرد. البته که دوست دارم به تیم ملی فرانسه برگردم. چه فوتبالیستی رویای بازی در جام جهانی را ندارد؟ سعی می‌کنم بهترین عملکرد را برای باشگاهم داشته باشم و باید دید در نهایت چه خواهد شد. صحبت کردن خیلی کمکی نمی‌کند و بیشتر سوء تفاهم پیش می‌آورد. دیگر صحبت نمی‌کنم. سعی می‌کنم موفق باشم و جام ببرم."

دیدگاه‌ها