کد خبر : 1471410 | 10 آبان 1396 ساعت 12:59 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

پیروز نشدن این تیم پنج هفته ای شد

ذوب آهن و حسرتی که تمدید شد

ذوب آهنی ها پس از پیروزی هفته ششم مقابل استقلال خوزستان، هیچ بردی به دست نیاوردند تا هواداران این تیم در حسرت پیروزی باقی بمانند.

ذوب آهن و حسرتی که تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن که لیگ را با هدایت امیر قلعه نویی، سینوسی آغاز کرد؛ همچنان به این روند خود ادامه می دهد. آنها در هفته اول در مشهد مقابل تیم سیاه جامگان متوقف شدند و پس از آن مقتدرانه در خانه از سد گسترش فولاد عبور کردند. ذوبی ها در هفته بعد در تهران مقابل پیکان متوقف شدند تا سینوسی لیگ را آغاز کنند. آنها در هفته چهارم دربی اصفهان را به رقیب سنتی خود یعنی سپاهان باختند تا شرایط بر وفق مراد قلعه نویی پیش نرود. ذوبی ها پس از آن در آبادان به تساوی 2 بر 2 رسیدند تا زمینه های بحران در تیم ژنرال کم کم هویدا شد؛ اما پس از آن در هفته ششم، شاگردان قلعه نویی آتش به پا کردند و با شش گل حریف خوزستانی خود یعنی استقلال را بدرقه کردند. نتیجه ای که نوید بازگشت ذوب به روزهای طلایی را می داد.

 

اما اینطور نبود؛ زیرا آنها پس از برد شش گله خود مقابل استقلال خوزستان، در پنج هفته بعدی آن طعم برد را نچشیدند تا ذوب آهن با قلعه نویی به بحرانی جدید وارد شوند. بحرانی که طلسم بردن را در این تیم ایجاد کرد. آنها از هفته ششم و آخرین بردشان تا کنون 4 مساوی و یک باخت به دست آوردند تا فاصله زیادی با تیم های در کورس بگیرند. حال باید منتظر ماند و دید قلعه نویی از تعطیلات پیش رو چه استفاده ای را خواهد برد و آیا ذوبی ها می توانند طلسم نبردن خود را بشکنند یا خیر؟

 

دیدار هفته بعدی ذوبی ها با تیم سپیدرود رشت به میزبانی رشتی ها در 29 آبان ماه برگزار می شود.

دیدگاه‌ها