کد خبر : 1471463 | 10 آبان 1396 ساعت 16:29 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری ماهشهر 1 نفت مسجد سلیمان 3؛

لیگ‌یک: ادامه صدرنشینی در بازی جنجالی

تیم نفت مسجد سلیمان با کسب پیروزی مقتدرانه در خانه شهرداری ماهشهر موفق به ادامه صدرنشینی شد.

لیگ‌یک: ادامه صدرنشینی در بازی جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای هفته دهم رقابت های لیگ یک میان دو تیم شهرداری ماهشهر و نفت مسجد سلیمان برگزار شد؛ دو تیمی که شروعی درخشان داشتند، ولی در ادامه این شاگردان محمود فکری بودند که به درخشش خود ادامه دادند و امروز هم با پیروزی برابر شاگردان کوروش پورموسوی همچنان در صدر باقی ماندند.


در این دیدار که به میزبانی ماهشهری ها برگزار شد، ابتدا میلاد میداوودی بازیکن سابق استقلال در دقیقه 25 دروازه شهرداری ماهشهر را باز کرد. در ادامه آقای گل این فصل رقابت های لیگ یک یعنی فرشید پاداش گل تساوی را به ثمر رساند؛ ولی این انتهای کار نبود و در ادامه پیمان میری در دقیقه 68 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.


پس از گل پیمان میری برای دقایقی بازی به دلیل درگیری روی سکوها در آستانه لغو قرار گرفت که داور پس از آرام شدن اوضاع، دستور به ادامه کار داد.


شاگردان فکری که در این فصل دور از انتظار ظاهر شده اند در دقیقه 90 توسط عباس عسگری بازیکن فصل گذشته سیاه جامگان به گل سوم خود هم رسیدند تا 26 امتیازی شوند و با 3 امتیاز اختلاف نسبت به نساجی در صدر جدول قرار گیرند.


شهرداری ماهشهر اما با این شکست همچنان به روند نزولی خود ادامه می دهد؛ آنها در حال حاضر 16 امتیازی هستند؛ ولی همچنان می توانند یکی از مدعیان لیگ یک برای صعود به لیگ برتر باشند.

دیدگاه‌ها