کد خبر : 1471612 | 11 آبان 1396 ساعت 11:06 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

چشمک مس کرمان به لیگ برتر

مس کرمان در یک بازی زیبا و هجومی برابر شاگردان هومن افاضلی با سه گل به برتری رسید تا باز هم به مربع تیم های بالای جدول برسد و بعد از دو باخت خود را بار دیگر مدعی نشان دهد.

چشمک مس کرمان به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، مسی ها که در دو هفته قبل برخلاف جریان بازی هایشان شکست خوردند و الحق و الانصاف مستحق شکست نبودند، در این بازی از ابتدا با انگیزه و شادابی بالایی پا به زمین گذاشتند. بازی کاملا در اختیار کرمانی ها قرار داشت و آنان توانستند به راحتی صبایی را شکست دهند که در بازی های قبل تیم های مدعی شهرداری ماهشهر و ملوان را متوقف کرده بود و در ٧هفته اخیر تنها یک شکست داشت.

 

1251277


شاگردان احمد نخعی در این بازی میتوانستند حتی تعداد گل های خود را دو رقمی کنند. موضوعی که سرمربی جوان کرمانی ها نیز در کنفرانس بعد از بازی به آن اشاره کرد و افزود: این برد را به هواداران واقعی مس کرمان تبریک عرض میکنم و خدا را شاکرم این دو باخت در دو هفته قبل باعث شد ما و مردم کرمان؛ دشمنان خود را بشناسیم. من برای کسانی که پول میگیرند و سعی دارند سکوها را به حاشیه ببرند پیغام میدهم نان زن و بچه خود را حرام نکنید. این تیم لایق بهترین هاست و من به بازیکنانم افتخار میکنم.


هواداران متعصب کرمانی در پایان بازی و زمان خروج سرمربی و مدیرعامل باشگاه مس کرمان به شدت آنان را مورد تشویق و حمایت قرار دادند. به نظر می رسد با این نوع بازی زیبای کرمانی ها و حمایت های بی نظیری که هواداران این تیم انجام میدهند؛ باید مس را کاملا به لیگ برتر نزدیک دانست به شرط آنکه هواداران اصلی و اعضای این تیم کاملا خود را از برخی حواشی و هوادارنماها دور کنند.

 

1251276

 

1251275

دیدگاه‌ها