کد خبر : 1471790 | 12 آبان 1396 ساعت 13:01 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

رستمی: تعجب کردند چرا دوباره به سفارت رفتم!

مشکل ویزای وزنه بردار ایرانی حل شد؟

وزنه بردار طلایی ایران در المپیک ریو در 2 روز اخیر برای حل مشکل ویزای خود راهی دوبی شده بود.

مشکل ویزای وزنه بردار ایرانی حل شد؟

به گزارش "ورزش سه"، کیانوش رستمی، وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان در 2 روز اخیر برای حل مشکل ویزای خود راهی دوبی شده بود تا به سفارت آمریکا مراجعه کند.


خبر به مشکل خوردن ویزای این وزنه بردار طلایی ایران در المپیک 2016 شوک بزرگی به جامعه وزنه برداری محسوب می شد.


با این حال رستمی بعد از بازگشت خیلی مبهم درباره اتفاقاتی که در دوبی برایش رخ داده، صحبت کرده است: «7، 8 میلیارد با خودم مدارک بردم مبنی بر اینکه آنها مطمئن باشند که به ایران برمی‌گردم اما هیچ مدرکی از من نخواستند و تعجب کردند که چرا دوباره رفته‌ام! گفتند چرا دوباره باید چک شوی؟ کارها طبق روال پیش می‌رود و باید صبر کنی اما من دوباره انگشت‌نگاری کردم. در پایان برگه زرد رنگی به من دادند و گفتند کارها جلو می‌رود و ابراز امیدواری کردند در مدت زمان باقی‌مانده مشکل حل شود.»


وی در ادامه با انتقاد از مسئولان آمریکایی گفته است: «درست نیست کشوری که میزبانی می‌گیرد به ورزش‌کار تاپ ویزا ندهد. برای برادرم نیز ابتدا گفتند که رد شده است اما در ادامه اعلام کردند مشکل او نیز حل می شود.»


با این وضعیت باید دید در شرایطی که کمتر از یک ماه به شروع مسابقات جهانی باقی مانده، روند صدور ویزای وزنه برداران ایرانی چگونه خواهد بود. این موضوع این روزها نگرانی های زیادی را برای جامعه وزنه برداری و مسئولان فدراسیون به وجود آورده است.

دیدگاه‌ها