کد خبر : 1471965 | 13 آبان 1396 ساعت 10:29 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

نه درد دارم، نه بدنم عقب است

دژاگه: قدوس اگر پیشنهاد دارد به انگلیس برود

کاپیتان تیم ملی فوتبال اعلام کرد بازی های دوستانه با تیم های قاره آمریکا برای ایران خوب است.

دژاگه: قدوس اگر پیشنهاد دارد به انگلیس برود

به گزارش "ورزش‌سه"،  اشکان دژاگه در حاشیه تمرین امروز تیم ملی درباره شرایط اردو عنوان کرد: تمرینات خوب است و بچه‌ها خوب کار می‌کنند. همه بازیکنان نیامدند، اما آنهایی که در اردو هستند، خوب کار کرده‌اند. مشخص است که آنها خسته هستند که ناشی از فشار مسابقات لیگ است. فکر می‌کنم امروز شرایط بهتر باشد و تمرین خوبی انجام دهیم.


وی درباره تمریناتش که در تهران انجام داده، بیان کرد: من به اینجا آمدم و به دلیل مصدومیت با دیه‌گو، میکو و میکائیل فیزیوتراپی کردم. خوب جلو رفتم و اکنون هم دردی ندارم. خوب کار کردم و امیدوارم به این بازی‌ها نیز برسم.


کاپیتان تیم ملی درباره دیدارهای تدارکاتی با پاناما و ونزوئلا خاطرنشان کرد: معلوم است که این بازی‌ها اهمیت دارد. با این بازی‌ها می‌توان تجربه کسب کرد. به نظرم بازی با پاناما خوب است و آنها هم به جام جهانی صعود کرده‌اند. بازی با پاناما قطعی شده، اما فکر می‌کنم بازی با ونزوئلا هنوز قطعی نشده است. به نظرم بازی مقابل این تیم‌ها و تیم‌هایی مانند جامائیکا و دیگر تیم‌های قاره آمریکا برای ما خوب باشد.


وی درباره پیشنهادی که سامان قدوس از فولام انگلیس، تیم سابقش دریافت کرده، گفت: صددرصد بازی در انگلیس بهتر است. اگر پیشنهادی باشد به نظرم خوب است. سامان بازیکن خوبی است و بازی‌های او را دیده‌ام. در همین یکی دو بازی هم برای تیم ملی انجام داد خوب بود و همه دیدند. بازی در تیم‌های انگلیسی، آلمانی و... خیلی خوب است.


دژاگه افزود: بازیکنانی که اکنون در تیم ملی حضور دارند، بازیکنان خوبی هستند. در این شش سال که در تیم ملی هستم، بازیکنان جوان و به این خوبی ندیده‌ام. تیم خوبی داریم و در هر پست دو سه بازیکن خوب داریم. اگر این بازیکنان به همین شکل پیش بروند، آینده خوبی دارند. آنها جوان هستند، اما به نظرم همین بازی‌های دوستانه مقابل پاناما و ونزوئلا اگر برای ما خوب است، اما برای جوان‌ها شرایط بهتری را رقم می‌زند. امیدوارم آنها به همین شکل ادامه دهند تا آینده خوبی داشته باشند.

وی درباره مشکلات مالی تیم ملی که کارلوس کی‌روش به آن اشاره کرده، تاکید کرد: در این خصوص آقای کی‌روش صحبت می‌کند.

دیدگاه‌ها