کد خبر : 1472030 | 13 آبان 1396 ساعت 14:33 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

احتمال اضافه شدن ردیف بودجه برای سرخابی‌ها

حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی می گوید که زمزمه هایی در مورد اضافه شدن بودجه ای مختص به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بودجه سال آینده دولت شنیده می شود.

احتمال اضافه شدن ردیف بودجه برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی دو باشگاه بزرگ پایتخت این دو تیم پرطرفدار را در آستانه ی حذف از رقابت های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است. در همین راستا دولت که مالک این دو باشگاه به شمار می رود قول داده که برای جلب رضایت هواداران میلیونی این دو باشگاه هزینه های این دو را تقبل کند تا بدهی های آنها سبب حذف آنها از رقابت های آسیایی نشود.


زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در همین خصوص می گوید: « این که دولت برای کمک به این دو باشگاه دست به جیب شود را به فال نیک می‌گیریم. زیرا هر یک از این دو باشگاه دارای 30 میلیون نفر هوادار است که دربرگیری و اثر گذاری بالایی دارد. وقتی 30 میلیون نفر با پیروزی تیمی همچون استقلال خوشحال می شوند و با شکست آن ناراحت، به نظر می رسد که هر میزان برای این دو تیم پرطرفدار هزینه شود، باز هم کم است.»

 

زمانی همچنین در گفتگو با ایرنا پایگاه اطلاع رسانی اعلام کرد که دولت قصد دارد از سال آینده بودجه ای برای این دو تیم در نظر بگیرد. او در این خصوص عنوان می کند: « در حال حاضر در بودجه سالیانه ارقام کلانی برای کارهای فرهنگی کنار گذاشته می‌شود ولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان منبع بزرگ کار فرهنگی تهی از اعتبارند؛ البته شنیده‌ایم دولت در بودجه سال آینده رقمی را برای این دو باشگاه در نظر خواهد گرفت که اگر این تصمیم محقق شود، حداقل از بسیاری از دغدغه‌های این دو باشگاه کاسته خواهد شد.»


البته در نظر گرفتن ردیف بودجه ای مختص به باشگاه های ورزشی تاکنون مرسوم نبوده و باید ببینیم در نهایت دولت برای حل مشکلات مالی این دو باشگاه چه تصمیماتی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها