کد خبر : 1472256 | 14 آبان 1396 ساعت 12:41 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا باید بابت تمارض شجاعیان محروم شوم؟

شجاع: بابت محرومیتم شوکه شده‌ام

مدافع میانی پرسپولیس به واسطه اتفاقات دیدار دربی از سوی کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت مواجه شده که این مساله با انتقاد او همراه شده است.

شجاع: بابت محرومیتم شوکه شده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که توانست در دربی عملکردی خوبی از خود به جا بگذارد و مانع از باز شدن دروازه این تیم مقابل استقلال شد، به واسطه درگیری با داریوش شجاعیان از سوی کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت از همراهی سرخپوشان مواجه شده است.


شجاع خلیل زاده که امیدوار است در پایان این فصل در نهایت بتواند با نمایشی موفق نظر کارلوس کی‌روش برای حضور در اردوی تیم ملی را جلب کند از این محرومیت ابراز تعجب می‌کند و به خبرنگار ما می‌گوید: واقعا نمی‌دانم چه بگویم و از این خبر شوکه شده‌ام. اصلا یک نفر بیاید بگوید برای چه محروم شده‌ام؟ در آن صحنه اگر قرار باشد این برخورد محرومیت داشته باشد باید 5-4 بازیکن دیگر هم محروم می‌شدند. من با داریوش برخورد داشتم اما این برخورد آنطور نبود که او نقش زمین شود و چرا اکنون باید به خاطر تمارض بازیکن حریف محروم شوم.


وی ادامه داد: اگر بنا به هل دادن باشد که اول شجاعیان مرا هل داد و حالا که من نخواستم تمارض کنم باید محروم شوم؟ این حکم غیرمنصفانه است و امیدوارم مسوولان محترم کمیته انضباطی یک بار دیگر صحنه را به دقت نگاه کنند. داریوش ابتدا مرا هل داد و بعد از آن من او را هل دادم اما او با تمارض خود باعث رقم خوردن این اتفاق شد.


شجاع خلیل زاده با ابراز ناراحتی بابت این محرومیت گفت: چرا حالا که بازیکن استقلال مستحق محرومیت بوده باید یک بازیکن پرسپولیس هم به پای آن بسوزد؟ امیدوارم من اشتباه کرده باشم اما کمیته انضباطی می‌خواست بازیکن استقلال را محروم کند و برای اینکه طرفداران آنها ناراحت نشوند مرا هم به ناحق محروم کردند.


مدافع میانی پرسپولیس نسبت به برخی مسائل دیدار دربی ناراضی است و در پایان گفت: امیدوارم این حکمی که دادند منصفانه باشد اما نسبت به آن کاملا اعتراض دارم. چرا بازیکنی که در طول بازی کاملا روی مخ داور بود و بارها به او ضربه زد هیچ مشکلی نداشت اما من باید محروم شوم؟

دیدگاه‌ها