کد خبر : 1472288 | 14 آبان 1396 ساعت 15:15 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نیم فصل دوم همه چیز را جبران می کنیم

برزای: قراردادم با استقلال سفید است

هافبک جدید استقلال می گوید قراردادش با این باشگاه سفید امضا است.

برزای: قراردادم با استقلال سفید است

بهنام برزای در مورد حضور در استقلال به "ورزش سه" گفت: اول فصل مشکلاتی پیش آمده بود که جدا شدم. خدا رو شکر به تیم خودم برگشتم. از مدیران استقلال می توانید سوال کنید که قراردادم را سفید امضا کردم.


او ادامه داد: از تیم های زیادی پیشنهاد داشتم و ازمربی های این تیم ها که به من لطف داشتند هم تشکر می کنم. مخصوصا آقای کمالوند که برای من صبر کرده بود اما نمی توانستم در پیراهنی جز استقلال خودم را ببینم.


هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که چرا قراردادش اینقدر طولانی شد و عده ای ادعا کرده بودند شفر تمایلی به جذب او ندارد هم گفت: نه چنین چیزی نبود. مشکلات حقوقی بود و باشگاه در جریان است.  باشگاه به من گفت تو را می خواهیم و کمی صبر کن.


او در مورد کار کردن با مربی خارجی هم می گوید: کاسیمیرو سرمربی صنعت نفت آبادان من را به فوتبال معرفی کرد و من خاطرات خوبی با مربی خارجی دارم. در آن فصل هفت هشت  گل زده بودم. الان هم خوشحالم بار دیگر با مربی خارجی در استقلال کار می کنم.


برزای در مور کار کردن با مربی خارجی هم می گوید: صد در صد با حضور مربی خارجی اگر  خوب کار کنی می توانی جواب اعتماد سرمربی تیمش را بدهی.


او در مورد نتایج ضعیف استقلال در اول فصل گفت: بازیکنان خوبی داریم. نتایج نیم فصل اول  از بدشناسی بود و در نیم فصل دوم قول می دهم که همه چیز را جبران می کنیم.

دیدگاه‌ها