کد خبر : 1473631 | 21 آبان 1396 ساعت 14:30 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش امباپه به اشک های تاثر برانگیز نیمار

دو روز پیش در نشست خبری بازی برزیل و ژاپن، بغض نیمار شکست و اینگونه نسبت به حجم گسترده انتقادات و شایعاتی که در موردش وجود دارند واکنش نشان داد.

واکنش امباپه به اشک های تاثر برانگیز نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نیمار از زمانی که به پی اس جی پیوسته، به کانون شایعات بدل شده است. درگیری او با کاوانی از یک سو و شایعه اختلافش با سرمربی پی اس جی از سوی دیگر سبب شده تا هر روز خبری حاشیه ای در موردش منتشر شود. در کنار اینها دوری پسرش از او نیز مزید بر علت شده تا از لحاظ احساسی منقلب شود.

 

 

1239754

 

 

امباپه، ستاره 18 ساله پی اس جی که او نیز به تازگی جذب این باشگاه شده، در واکنش به اشک های نیمار در نشست خبری به تله فوت گفت:« این نشان می دهد که نیمار نیز مثل من و شما یک انسان است. دو دست و دو پا دارد یک قلب.

اشک های نیمار ثابت می کند که او از انتقادات و شایعات، آزرده خاطر است. از بیرون اینگونه به نظر می رسد که این مسائل روی او تاثیری ندارند ولی اینگونه نیست. نیمار در داخل زمین شخصیتی قوی دارد ولی در بیرون زمین یک انسان عادی است. در رختکن در مورد شایعات و انتقادات حرفی نمی زنیم و سعی می کنیم آنها را نادیده بگیریم ولی در بیرون زمین، اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.»

 

 

دیدگاه‌ها