کد خبر : 1474251 | 24 آبان 1396 ساعت 11:13 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

آبادانی‌ها به دنبال توقف پیکان

شاگردان جلالی به فراز لیگ می‌رسند؟

شاگردان مجید جلالی این هفته برای حفظ روند پیروزی های متوالی خود در لیگ به مصاف صنعت نفت آبادان می روند که از پنج دیدار اخیر خود شش امتیاز کسب کرده است.

شاگردان جلالی به فراز لیگ می‌رسند؟

به گزارش "ورزش سه"،پیکانی ها که لیگ هفدهم را با چند تساوی و شکست آغاز کردند پس از گذشت تنها چند هفته اوج گیری خود را آغاز کردند و توانستند از رده شانزدهم در هفته چهارم لیگ به رده سوم در هفته یازدهم لیگ برسند. آنها در ابتدای لیگ و هفته اول در خانه مقابل پدیده مشهد متوقف شدند سپس در جم مغلوب تیم پارس جنوبی شدند،آنها در هفته سوم در خانه باز هم مقابل ذوب آهن نتیجه بهتر از تساوی بدست نیاوردند تا شروع ضعیفی به نام آنها ثبت شود. پس از بازی ذوب آهن، پیکانی ها در رشت به مصاف سپیدرود رفتند که بازی را واگذار کردند تا بحران بیش از پیش تیم پیکان را فراگرفته باشد. آنها پس از این باخت به رتبه آخر جدول سقوط کردند اما این باخت تلنگری شد تا مجید جلالی تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کند تا به نوعی به تیم خود شوک وارد کند. شوکی که برخلاف پیش بینی‌ها بسیار خوب نتیجه داد و پیکانی ها توانستند هفته به هفته بهتر و بهتر شوند و بازیها را یکی پس از دیگری با پیروزی پشت سر بگذارند.آنها پس از این نتایج خوب پله پله بالا آمدند و حالا با شش امتیاز اختلاف نسبت به تیم چهارم جدول در رده سوم هستند.آنها میتوانند با کسب هشتمین پیروزی متوالی خود مقابل صنعت نفت،برای حداقل 5 روز به صدر جدول لیگ برسند.همچنین میتوانند به آمار خوب خود در بازیهای خانگی شان ادامه دهند آنها این فصل در خانه 6 بار به میدان رفتند که حاصل آن 4 برد و 2 تساوی بوده است.شکست ناپذیری پیکانی ها در خانه میتواند نکته ای نگران کننده برای شاگردان فراز کمالوند باشد.

 

اما صنعت نفتی ها عملکردی سینوسی در لیگ داشتند.آنها هفته اول در خانه مقابل استقلال تهران پرستاره به پیروزی رسیدند تا همگان تصور صنعت نفتی پرقدرت با حضور کمالوند را داشته باشند اما در هفته دوم در خارج از خانه مقابل سایپا بازی را واگذار کردند. پس از آن دوباره در خانه آنها با قدرت از سد پدیده مشهد عبور کردند سپس در هفته چهارم در جم بازی را به پارس جنوبی جم واگذار کردند تا عملکرد سینوسی آنها از همان ابتدای لیگ نمایان باشد. شاید این شکست آغاز بحران در تیم کمالوند بود. پس از بازی با پارس، صنعت نفتی ها سه بازی در لیگ برگزار کردند که حاصل آن یک تساوی و دو شکست بود.خوش شانسی شاگردان کمالوند این بود که آنها پس از این سه مسابقه باید به مصاف پرسپولیس می رفتند اما این بازی به دلیل حضور پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا لغو شد تا آنها با استراحتی بیشتر به ادامه لیگ بپردازند. پس از لغو بازی پرسپولیس، صنعت نفتی ها در خانه از سد نفت تهران گذشتند تا کمی شرایط مساعدتر از قبل برای شاگردان کمالوند شود. آبادانی ها سپس در مشهد به مصاف سیاه جامگان رفتند که این دیدار را هم با گل پنالتی دقایق پایانی پریرا با پیروزی پشت سر گذاشتند.آنها در آخرین بازی خود در لیگ پیش از تعطیلات فیفادی در خانه به مصاف گسترش فولاد رفتند تا کمالوند در برابر تیم سابق خود قرار گیرد. اما این‌بار آبادانی ها پس از دوپیروزی متوالی نتوانستند پیروز شوند و بازی را در خانه به شاگردان فیروز کریمی واگذار کردند.آنها اگر بتوانند از سد پیکان در خارج از خانه بگذرند میتوانند به جایگاه ششم جدول صعود کرده و با خیالی آسوده تر به ادامه لیگ بپردازند.البته آنها این فصل در خارج از خانه عملکرد خوبی نداشتند و از 4 دیدار خود در خارج از خانه تنها یک پیروزی بدست آوردند و سه دیدار دیگر را واگذار کردند.

 

حالا باید منتظر بود و دید آیا شاگردان جلالی میتوانند نوار پیروزی های خود را حفظ کنند و صدرنشین موقت لیگ شوند یا این آبادانی ها هستند که میتوانند ترمز پیکان را کشیده و جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشند.در پنج رویارویی اخیر این دو تیم سه برد سهم صنعت نفتی ها بوده است و یک برد هم سهم پیکانی ها.یک دیدار هم بین آنها با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.دیدار این دوتیم چهارشنبه 24 آبان ماه از ساعت 15:15 در ورزشگاه قدس به میزبانی پیکانی ها برگزار می شود.

دیدگاه‌ها