کد خبر : 1474730 | 27 آبان 1396 ساعت 14:00 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام فهرست رئال برای دربی با 6 غایب

زیدان فهرست 18 نفره رئال مادرید برای بازی حساس امشب مقابل اتلتیکو را اعلام کرد که در آن نام 6 بازیکن دیده نمی شود.

اعلام فهرست رئال برای دربی با 6 غایب

به گزارش "ورزش سه"، رئال و اتلتیکو امشب از ساعت 23.15 در واندامتروپولیتانو به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم هم امتیاز هستند و می دانند که هر نتیجه ای غیر از پیروزی، احتمالا فاصله شان با بارسلونا را افزایش خواهد داد. این بازی به خصوص برای رئال مادرید حساسیت مضاعفی دارد. کهکشانی ها با یک برد می توانند به طور کامل از بحران فاصله گرفته و با امیدواری بسیار بالایی به تعقیب بارسلونا ادامه دهند.

 

 

1254276

 

 

زیدان برای این بازی روی نام اشرف، وایه خو و مارکوس یورنته قلم قرمز کشید و بیل، ناواس و کواچیچ هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی کهکشانی ها نیستند.

خط خوردن اشرف حکیمی از فهرست 18 نفره رئال تا حدودی غیرمنتظره بود. این بازیکن 18 ساله در یک ماه گذشته جای کارواخال را در سمت راست دفاعی پر کرده بود؛ ولی با بازگشت کارواخال، او از فهرست کنار گذاشته شد. دنی کارواخال پس از پشت سر گذاشتن یک بیماری که او را 45 روز به دور از میادین نگاه داشت، امشب برابر اتلتیکو از ابتدا به میدان خواهد رفت.

 

فهرست رئال: کاسیا، موها، کارواخال، راموس، واران، ناچو، مارسلو، تئو، کروس، مودریچ، کاسیمیرو، آسنسیو، ایسکو، سبایوس، رونالدو، بنزما، لوکاس واسکز، مایورال

 

 

دیدگاه‌ها