کد خبر : 1475227 | 29 آبان 1396 ساعت 17:34 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت سرمربی ذوب از سپیدرود

قلعه نویی: به داد سپیدرود برسید

سرمربی ذوب آهن به حمایت از تیم شهر مادری اش پرداخت و گفت سپیدرود مظلوم ترین تیم ادوار تاریخ لیگ است.

قلعه نویی: به داد سپیدرود برسید

به گزارش "ورزش‌سه"،  امیرقلعه نویی با پایان یافتن بازی در کنار گزارشگر مسابقه حاضر شد و به سوالات او پاسخ داد. او ابتدای صحبت هایش را با حمایت سپیدرود آغاز کرد و گفت: من چون یک رگم رشتی است اولین خواهشم این است که به داد این سپیدرود برسند. واقعا یکی از تیم های مظلوم ادوار لیگ همین سپیدرود بوده، آقایان نظرمحمدی، مومنی و الماسخاله با دست خالی این تیم را می چرخانند؛ آن هم با حضور 25 هزارنفری تماشاگران متعصبش.


او در رابطه با بازی هم می گوید: درباره بازی باید بگویم که هم آنها می توانستند برنده باشند و هم ما؛ تیم ما امسال فوتبال خوبی بازی کرد منتها اولین توپی که به سمت دروازه ما آمد گل شد. در کل این بازی دو،سه حسن داشت بالاخره بعد از چند هفته ناکامی توانستیم بازی را ببریم، آن هم برد خارج از خانه بود و کسب 3 امتیاز این دیدار که موجب شد به مسابقات لیگ برگردیم ولی باز هم می گویم بازی خوبی بود و هم حریف فرصت پیروزی داشت و هم ما.


وی افزود: البته ما بازی را در دقایق پایانی هجومی تر کردیم و توانستیم در پایان بازی را با برد به پایان برسانیم که این جای خوشحالی دارد اما باز در آخر تاکید می کنم که مسئولین این استان فکری به حال سپیدرود کنند تا این تیم با شرایطی خوب در مسابقات لیگ حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها