کد خبر : 1475310 | 29 آبان 1396 ساعت 20:26 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

مربی پدیده:

بازی مقابل پرسپولیس در آزادی آسان نیست

بادامکی می گوید که به دلیل نبود تعدادی از بازیکنان شکل بازی آنها تغییر کرده بود.

بازی مقابل پرسپولیس در آزادی آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، حسن بادامکی مربی تیم فوتبال پدیده به دلیل محرومیت رضا مهاجری برابر پرسپولیس مرد اول نیمکت این تیم در جریان 90 دقیقه بود و در  نشست خبری نیز حاضر شد. او درباره تساوی در این بازب عنوان کرد: سعی کردیم با توجه به بضاعت مان بازی را کنترل کنیم. پرسپولیس پتانسیل فنی بالایی دارد و بازی کردن مقابل این تیم در آزادی آسان نیست. سعی کردیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم. فکر می کنم در این زمینه موفق بودیم . در مواقعی صاحب موقعیت شدیم.


او ادامه داد: در دقیقه نود هم می توانستیم بازی را ببریم. حس می کنم آقای زرگر تا دقیقه ۶۰ خوب قضاوت کرد اما بعد از آن بازی را از دست داد و به بازیکنان ما کارت های بی مورد داد. این موضوع می تواند موجب ضرر تیم ما شود. توقع بیشتری از آقای زرگر داشتیم.


او درباره بازی تدافعی تیمش گفت: اگر بازی های ما را ببینید، می فهمید این بازی را دوست نداریم. بازیکنان و هافبک ها ما جوان بودند. بازیکن جوان در مواقعی عقب می کشد. ما این نوع فوتبال را دوست نداریم. حتی برای تعویض کردن بازیکن مناسب نداشتیم. اگر بازیکنان تعویضی از دقیقه خوبی وارد زمین می شدند، بازی ما شکل خوبی به خود می گرفت.


بادامکی درباره بازی تحت فشار پدیده و اینکه آیا تیمش برای سه امتیاز به میدان رفته بود، اظهار کرد: در هر بازی برای برد به میدان می رویم. منتهی امروز بازیکنان جوانی داشتیم و دست ما خالی بود. می دانید تیم ما چندین محروم و مصدوم داشت که روی شکل بازی تاثیر گذار بودند. بازی هدفمندی را ارائه کردیم و روی ضد حملات به این تیم ضربه زدیم. اگر از موقعیت ها استفاده می کردیم، می توانستیم پیروز شویم. در این شرایط یک امتیاز بد نبود و راضی هستیم.

دیدگاه‌ها